Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo:

WSZYSTKIE PRODUKTY

Tu znajdziesz wszystko...

Wyświetlanie 1–16 z 46 wyników

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 3.5C S

    3,950.00

    Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji

    MFS3.5
    to lekki i kompaktowy silnik z czteropunktowym systemem pochłaniania drgań w celu zminimalizowania wibracji. Łatwy w obsłudze. Idealny dla małych łodzi.

    Najważniejsze cechy:

    • Pełen obrót kierownicy 360゜: Silnik zaburtowy może być obracany w dowolnym kierunku, do 360 stopni, w celu łatwego sterowania wymaganego dla małych łodzi.
    • Uchwyt przepustnicy: Sterowanie przepustnicą typu Twist znacznie ułatwia i poprawia komfort sterowania.
    • Czteropunktowy system tłumienia: Specjalnie zaprojektowany system tłumienia drgań redukuje wibracje we wszystkich zakresach obrotów.
    • Czytelny manometr: Umiejscowienie z boku wskaźnika poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt.
  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS5Silnik zaburtowy Tohatsu MFS3.5

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS3.5CS

    4,090.00

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS3.5 to lekki i kompaktowy silnik z czteropunktowym systemem pochłaniania drgań w celu zminimalizowania wibracji. Łatwy w obsłudze. Idealny dla małych łodzi.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 5DS S

    5,380.00

    Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.

    Tohatsu 5KM, 4-suw – idealny silnik. Wybierając Tohatsu, masz pewność, że towarzyszy ci na długie lata. MFS 5KM ma przód z dźwignią zmiany biegów, niskie emisje i zużycie paliwa.
    Zalety:

    • Lekki i kompaktowy
    • Sprawdzona technologia
    • Mocno obniżony hałas dla spokojnej jazdy
    • Anoda ochronna przed elektrolizą
    • Bardzo niska emisja spalin (zatwierdzone przez EPA, CARB i UE)
    • Cyfrowy system zapłonu dla szybszego rozruchu i reakcji przepustnicy
    • System fast-idle ułatwiający sterowanie
    • Powiększona średnica koła rozrusznika dla łatwiejszego uruchomienia silnika
    • Możliwość poruszania się w płytkiej wodzie
    • Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika
  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS25DETL

    5,380.00

    Silnik zaburtowy Tohatsu  MFS25DETL, 4-suwowy, idealny dla żeglarzy. Wszystkie modele mają nowoczesny rumpel z funkcją trim & tilt. Zintegrowane sterowanie na uchwycie zapewnia łatwy dostęp, większą kontrolę, lepszą zwrotność i zwiększone bezpieczeństwo.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS5DDS

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS5DDS

    5,800.00

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 5KM, 4-suw jest to silnik jakiego potrzebujesz. Wybierając silnik Tohatsu, można mieć pewność, że wybiera się silnik, który będzie z tobą przez długie lata.
    MFS 5KM posiada montowaną na przodzie dźwignię zmiany biegów oraz wyjątkowo niską emisję gazów i zużycia paliwa.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS5DSS

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS5DSS

    5,900.00

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 5KM, 4-suw jest to silnik jakiego potrzebujesz. Wybierając silnik Tohatsu, można mieć pewność, że wybiera się silnik, który będzie z tobą przez długie lata.
    MFS 5KM posiada montowaną na przodzie dźwignię zmiany biegów oraz wyjątkowo niską emisję gazów i zużycia paliwa.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 6DS S

    6,090.00

    Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.

    Obniżony poziom hałasu umożliwiający spokojniejszą jazdę, Anoda ochronna chroni silnik przed elektrolizą, Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzona przez EPA, CARB i UE, Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch, szybszą reakcję przepustnicy, System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika, Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację, Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję, Możliwość poruszania się w płytkiej wodzie, Wskaźnik poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt, Dźwignia zmiany biegów zlokalizowana z przodu silnika znacznie ułatwia zmianę biegów i poprawia komfort jazdy, Uchwyt rumpla został przedłużony do 110mm od poprzedniego, co znacznie poprawia właściwości jezdne, Nowy, większy, wygodniejszy uchwyt do noszenia i trzymania silnika, Zbiornik paliwa został wydłużony, a korek został przeniesiony do przodu, co znacznie ułatwia tankowanie, 12-litrowy zbiornik paliwa + linia paliwowa.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DWS S

    6,190.00

    Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.

    Obniżony poziom hałasu umożliwiający spokojniejszą jazdę, Anoda ochronna chroni silnik przed elektrolizą, Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzona przez EPA, CARB i UE, Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch, szybszą reakcję przepustnicy, System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika, Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację, Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję, Możliwość poruszania się w płytkiej wodzie, Wskaźnik poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt, Dźwignia zmiany biegów zlokalizowana z przodu silnika znacznie ułatwia zmianę biegów i poprawia komfort jazdy, Uchwyt rumpla został przedłużony do 110mm od poprzedniego, co znacznie poprawia właściwości jezdne, Nowy, większy, wygodniejszy uchwyt do noszenia i trzymania silnika, Zbiornik paliwa został wydłużony, a korek został przeniesiony do przodu, co znacznie ułatwia tankowanie, 12-litrowy zbiornik paliwa + linia paliwowa.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DDSSilnik zaburtowy Tohatsu MFS6DSUL

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DSS

    6,400.00

    Naszym głównym celem przy projektowaniu silnika zaburtowego Tohatsu MFS6 było stworzenie niezawodnego, lekkiego i kompaktowego produktu charakteryzującego markę Tohatsu. Udało się mam zachować podstawowe właściwości, tak cenione przez właścicieli silników Tohatsu, tworząc wydajny 4-suwowy, łatwy do transportu silnik.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DDSSilnik zaburtowy Tohatsu MFS6DSUL

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DDS

    6,400.00

    Naszym głównym celem przy projektowaniu silnika zaburtowego Tohatsu MFS6 było stworzenie niezawodnego, lekkiego i kompaktowego produktu charakteryzującego markę Tohatsu. Udało się mam zachować podstawowe właściwości, tak cenione przez właścicieli silników Tohatsu, tworząc wydajny 4-suwowy, łatwy do transportu silnik.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DDSSilnik zaburtowy Tohatsu MFS6DSUL

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DSL

    7,900.00

    Naszym głównym celem przy projektowaniu silnika zaburtowego Tohatsu MFS6 było stworzenie niezawodnego, lekkiego i kompaktowego produktu charakteryzującego markę Tohatsu. Udało się mam zachować podstawowe właściwości, tak cenione przez właścicieli silników Tohatsu, tworząc wydajny 4-suwowy, łatwy do transportu silnik.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DDSSilnik zaburtowy Tohatsu MFS6DSUL

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DSUL SailPro

    8,700.00

    Naszym głównym celem przy projektowaniu silnika zaburtowego Tohatsu MFS6 było stworzenie niezawodnego, lekkiego i kompaktowego produktu charakteryzującego markę Tohatsu.
    Udało się mam zachować podstawowe właściwości, tak cenione przez właścicieli silników Tohatsu, tworząc wydajny 4-suwowy, łatwy do transportu silnik.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS25Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DSUL

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS9.8BS

    9,700.00

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS9,8KM to lider w klasie – niezawodny, lekki (36kg) i kompaktowy. Oferuje funkcje większych silników, przy zachowaniu niskiego zużycia paliwa. Nagradzany za moc i niezawodność.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 20EL

    13,500.00

    Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.

    Mocny
    i lekki – model 20KW to doskonały wybór dla wielu żeglarzy. Gwarantujemy, że ten silnik zapewni taką samą wydajność, jak nasze inne jednostki napędowe. MFS 20 to synonim niskich kosztów utrzymania, oszczędnego zużycia paliwa i trwałości.

    Dostępny w różnych wariantach, ten silnik doskonale sprawdzi się na małych nadmuchiwanych łodziach pontonowych. Unikalny design został zaprojektowany w taki sposób, aby poprawić funkcjonalność i komfort użytkowania. Dzięki zastosowaniu specjalnego systemu wlotowego powietrza, hałas podczas pracy silnika został znacznie tłumiony.

    To niezawodne źródło napędu to nie tylko potęga, ale także przyjazność dla użytkownika i otoczenia. Niezależnie od twoich potrzeb, model MFS 20 jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20

    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20ES

    13,500.00

    Mocny i lekki, Silnik zaburtowy MFS 20 o mocy 20KW to doskonały wybór dla żeglarzy. Wydajny jak inne silniki, model MFS 20 zapewnia niskie koszty utrzymania, małe zużycie paliwa i trwałość. Dostępny w wielu modelach, idealny do małych łodzi pontonowych. Unikalne projektowanie silnika poprawia funkcjonalność i wygodę.

  • Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20E EFS

    13,990.00

    Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20E EFS to mocny i jednocześnie lekki silnik o mocy 20KM, który jest doskonałym wyborem dla wielu żeglarzy. Jego wydajność jest porównywalna z innymi modelami, a dodatkowo charakteryzuje się niskimi kosztami utrzymania, małym zużyciem paliwa oraz trwałością.

    Ten model jest dostępny w wielu wariantach, a w opisanej wersji MFS20E EFS posiada następujące cechy:

    1. Rumpel: Jest to rodzaj systemu wylotowego powietrza, który tłumi hałas podczas pracy silnika, co wpływa na komfort i cichą eksploatację.
    2. Rozruch elektryczny + ręczny: Silnik jest wyposażony w rozruch elektryczny, co ułatwia jego uruchomienie, a w razie potrzeby jest również możliwy ręczny rozruch.
    3. Krótka kolumna “S”: Oznacza, że silnik ma krótką kolumnę (wahacz), co jest odpowiednie dla małych łodzi pontonowych lub innych typów łodzi, gdzie krótka długość silnika jest preferowana.