Silnik zaburtowy Suzuki DF15ATL

17,100.00

Silnik zaburtowy SUZUKI 15A to pierwszy na świecie czterosuwowy silnik zaburtowy w swojej klasie mocy wyposażony w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora. Posiada system kontrolny Lean Burn.

Produkt dostępny na zamówienie

GWARANCJA BEZPIECZNEGO ZAKUPU
  • Karta Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Karta Discover
  • PayPal

Opis

Oszczędność paliwa

  • DF 15A to pierwszy czterosuwowy silnik zaburtowy w swojej klasie mocy z układem wtrysku paliwa, nie wymagającym akumulatora.
  • Innowacyjny układ wtrysku paliwa, oparty na mniejszych i lżejszych elementach, sprawia, że jest to najlżejszy czterosuwowy silnik w klasie 11,0 kW (15 KM).

Lean Burn Control System

  • Zastosowanie Suzuki Lean Burn Control zapewnia nie tylko niskie zużycie paliwa, ale także niskie emisje zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.
  • System Suzuki Lean Burn Control gwarantuje efektywną pracę silnika, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i mniejsze emisje zanieczyszczeń.

Efektywność

Silniki Suzuki 4-suwowe są znane z doskonałej efektywności paliwowej i zastosowania technologii umożliwiającej osiągnięcie większego zasięgu przy mniejszym zużyciu paliwa.

Niskie Emisje

  • Zaawansowane rozwiązania techniczne Suzuki przyczyniają się do niższego poziomu emisji zanieczyszczeń, zgodnie z wymaganiami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC.
  • Ocenę trzech gwiazdek od kalifornijskiej agencji ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board) świadczące o zgodności z normami emisji.

Dane techniczne

  • Zalecana wysokość pawęży: 381 mm
  • Układ rozruchowy: Ręczny
  • Masa silnika: 44 kg
  • Rodzaj silnika: OHC (Single Overhead Camshaft) – jedno wałka rozrządu nad głowicą
  • Układ zasilania: Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie (bez potrzeby akumulatora)
  • Liczba cylindrów: 2

Dodatkowe informacje

  • Pojemność skokowa: 327 cm³
  • Średnica x skok tłoka: 60.4 mm x 57 mm
  • Moc maksymalna: 11 kW / 15 KM
  • Prędkość obrotowa: 5 000 – 6 000 obr/min
  • Sterowanie: Rumpel
  • Rozruchowe wzbogacanie mieszanki: Brak informacji
  • Układ zapłonowy: Digital CDI (Digital Capacitor Discharge Ignition)

Inne

  • Alternator: 12 V 6A
  • Mocowanie silnika: Zawias
  • Sposób trymowania i odchylania: Ręczne
  • Przełożenie: 2.08:1
  • Wylot spalin: Przez piastę śruby napędowej

Skróty literowe