Silnik zaburtowy Suzuki DF50AT L
32,500.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF140BZG X
54,800.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF115BZG X
Silniki zaburtowe Suzuki DF115/140 to połączenie niezawodności, wydajności i zaawansowanych technologii. Zapewniają wysoki moment obrotowy, efektywność paliwową i cichą pracę dzięki innowacyjnym rozwiązaniom.
Categories: Elektryczny rozruch, Silniki zaburtowe, Silniki zaburtowe Suzuki, Sterowanie Zdalne
Tags: 115km, chłodzenie powietrzem, chłodzenie wodne, napęd czterosuwowy, napęd dwusuwowy, Silnik do łódki, silnik do łodzi, silnik suzuki, Silnik zaburtowy, silnik zaburtwy spalinowy, śruby napędowe, wirnik, żeglarstwo
Description
Suzuki Selective Rotation
Silnik zaburtowy Suzuki DF115BZG X został wyposażony w nowoczesną technologię Suzuki Selective Rotation, która umożliwia przełączanie trybu pracy przekładni oraz wybór kierunku pracy śruby. Ta zaawansowana funkcja jest szczególnie przydatna w większych łodziach napędzanych przez kilka silników zaburtowych, gdzie elastyczność i komfort użytkowania są kluczowe. Możliwość wyboru kierunku pracy śruby zwiększa wszechstronność zastosowania silnika, pozwalając na lepsze dostosowanie do różnych warunków na wodzie.
Suzuki Precision Control
Silnik Suzuki DF115BZG X wykorzystuje zaawansowany komputerowy układ sterowania przepustnicą, znany jako Suzuki Precision Control. System ten eliminuje tradycyjne cięgna mechaniczne, co redukuje tarcie i opór, zapewniając płynniejsze i bardziej precyzyjne sterowanie. W połączeniu z systemem Suzuki Lean Burn Control, Precision Control przyczynia się do znacznego ograniczenia zużycia paliwa w różnych warunkach pracy silnika, co przekłada się na oszczędność i efektywność użytkowania.
Big Block Silnik
Model DF115BZG X jest wyposażony w czterocylindrowy rzędowy silnik Suzuki o pojemności 2 867 cm³, który generuje imponującą moc 129 kW (175 KM) i 110 kW (150 KM). Silnik ten oferuje rewelacyjne przyspieszenie i duży moment obrotowy przy niskich obrotach, co sprawia, że jest idealnym rozwiązaniem dla osób poszukujących mocy i wydajności w kompaktowej jednostce napędowej. Dzięki tym cechom, silnik DF115BZG X zapewnia doskonałe osiągi i niezawodność.
Bezkluczykowy System Startowy
Silnik zaburtowy Suzuki DF115BZG X został wyposażony w bezkluczykowy system startowy, który umożliwia łatwy i płynny rozruch silnika. Działa on również jako immobilizer, zapewniając lepsze zabezpieczenie przed kradzieżą. Ten nowoczesny system startowy dodaje wygody i bezpieczeństwa podczas użytkowania, eliminując konieczność korzystania z tradycyjnego klucza, co jest szczególnie wygodne w trudnych warunkach morskich.
Zaawansowane Technologie
Suzuki DF115BZG X korzysta z szeregu zaawansowanych technologii, które zapewniają długotrwałą niezawodność i doskonałe osiągi. Czujniki detonacji, tlenu oraz system wykrywania wody w paliwie chronią silnik i zapewniają jego optymalną pracę w każdych warunkach. Układ VVT (Variable Valve Timing) gwarantuje wyższy moment obrotowy w niskich i średnich prędkościach, co znacząco poprawia osiągi i reakcję silnika. Wielostopniowy wtrysk powietrza przyczynia się do oszczędnego zużycia paliwa, a rezonator niweluje generowany hałas, zapewniając cichą i komfortową pracę silnika.
Dlaczego warto wybrać silnik zaburtowy Suzuki DF115BZG X?
- Technologia Suzuki Selective Rotation: Umożliwia przełączanie trybu pracy przekładni oraz wybór kierunku pracy śruby, zwiększając elastyczność i komfort użytkowania.
- Zaawansowany system Suzuki Precision Control: Eliminuje tradycyjne cięgna mechaniczne, redukując tarcie i opór, oraz przyczynia się do znacznego ograniczenia zużycia paliwa dzięki systemowi Suzuki Lean Burn Control.
- Mocny Big Block Silnik: Czterocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 2 867 cm³ zapewnia imponującą moc i rewelacyjne przyspieszenie.
- Bezkluczykowy System Startowy: Umożliwia łatwy i płynny rozruch silnika oraz działa jako immobilizer, zapewniając lepsze zabezpieczenie przed kradzieżą.
- Zaawansowane Technologie: Czujniki detonacji, tlenu oraz system wykrywania wody w paliwie zapewniają długotrwałą niezawodność, a układ VVT gwarantuje wyższy moment obrotowy w niskich i średnich prędkościach.
Silnik zaburtowy Suzuki DF115BZG X to połączenie najnowszych technologii, mocy i niezawodności. Jest idealnym rozwiązaniem dla wymagających użytkowników, którzy oczekują najwyższej jakości i wydajności od swojej jednostki napędowej. Wybierając ten model, inwestujesz w trwałość, innowacyjność i wszechstronność, które sprostają nawet najbardziej wymagającym warunkom na wodzie.
Additional information
Producent |
Suzuki |
---|
About brand
Suzuki Motor Corporation to japońska firma założona w 1909 roku przez Michio Suzuki, która początkowo specjalizowała się w produkcji maszyn tkackich. W ciągu kolejnych lat przedsiębiorstwo dynamicznie się rozwijało, poszerzając swoją działalność o produkcję motocykli, samochodów oraz silników zaburtowych, które stały się jednym z jej kluczowych obszarów działalności.
Silniki zaburtowe Suzuki, znane również jako Suzuki Marine, to synonim niezawodności, innowacji i zaawansowanej technologii. Firma weszła na rynek silników zaburtowych w latach 60. XX wieku, szybko zdobywając uznanie dzięki wysokiej jakości i wydajności swoich produktów. Silniki te są wykorzystywane zarówno przez profesjonalistów, jak i amatorów w różnych aplikacjach wodnych, od małych łodzi rekreacyjnych po większe jednostki komercyjne.
Shipping & Delivery
Dostawa
Zlecenia realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Silniki zaburtowe na zamówienie
Polecane Produkty
Silnik zaburtowy Suzuki 9.9BES
13,200.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 20EL
13,500.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Mocny i lekki - model 20KW to doskonały wybór dla wielu żeglarzy. Gwarantujemy, że ten silnik zapewni taką samą wydajność, jak nasze inne jednostki napędowe. MFS 20 to synonim niskich kosztów utrzymania, oszczędnego zużycia paliwa i trwałości.
Dostępny w różnych wariantach, ten silnik doskonale sprawdzi się na małych nadmuchiwanych łodziach pontonowych. Unikalny design został zaprojektowany w taki sposób, aby poprawić funkcjonalność i komfort użytkowania. Dzięki zastosowaniu specjalnego systemu wlotowego powietrza, hałas podczas pracy silnika został znacznie tłumiony.
To niezawodne źródło napędu to nie tylko potęga, ale także przyjazność dla użytkownika i otoczenia. Niezależnie od twoich potrzeb, model MFS 20 jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 5DS S
5,380.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Tohatsu 5KM, 4-suw - idealny silnik. Wybierając Tohatsu, masz pewność, że towarzyszy ci na długie lata. MFS 5KM ma przód z dźwignią zmiany biegów, niskie emisje i zużycie paliwa.
Zalety:
- Lekki i kompaktowy
- Sprawdzona technologia
- Mocno obniżony hałas dla spokojnej jazdy
- Anoda ochronna przed elektrolizą
- Bardzo niska emisja spalin (zatwierdzone przez EPA, CARB i UE)
- Cyfrowy system zapłonu dla szybszego rozruchu i reakcji przepustnicy
- System fast-idle ułatwiający sterowanie
- Powiększona średnica koła rozrusznika dla łatwiejszego uruchomienia silnika
- Możliwość poruszania się w płytkiej wodzie
- Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS5DDS
5,800.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DWS S
6,190.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Obniżony poziom hałasu umożliwiający spokojniejszą jazdę, Anoda ochronna chroni silnik przed elektrolizą, Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzona przez EPA, CARB i UE, Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch, szybszą reakcję przepustnicy, System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika, Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację, Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję, Możliwość poruszania się w płytkiej wodzie, Wskaźnik poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt, Dźwignia zmiany biegów zlokalizowana z przodu silnika znacznie ułatwia zmianę biegów i poprawia komfort jazdy, Uchwyt rumpla został przedłużony do 110mm od poprzedniego, co znacznie poprawia właściwości jezdne, Nowy, większy, wygodniejszy uchwyt do noszenia i trzymania silnika, Zbiornik paliwa został wydłużony, a korek został przeniesiony do przodu, co znacznie ułatwia tankowanie, 12-litrowy zbiornik paliwa + linia paliwowa.