Silnik zaburtowy Suzuki DF15AR L

15,200.00

Silnik zaburtowy SUZUKI 15AE聽to pierwszy na 艣wiecie czterosuwowy silnik zaburtowy w swojej klasie mocy wyposa偶ony w uk艂ad wtrysku paliwa nie potrzebuj膮cy akumulatora. Posiada system kontrolny Lean Burn.

Produkt dost臋pny na zam贸wienie

GWARANCJA BEZPIECZNEGO ZAKUPU
  • Karta Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Karta Discover
  • PayPal

Opis

Oszcz臋dno艣膰 paliwa

  • DF 15 AS to pierwszy czterosuwowy silnik zaburtowy w swojej klasie mocy z uk艂adem wtrysku paliwa, nie wymagaj膮cym akumulatora.
  • Innowacyjny uk艂ad wtrysku paliwa, oparty na mniejszych i l偶ejszych elementach, sprawia, 偶e jest to najl偶ejszy czterosuwowy silnik w klasie 11,0 kW (15 KM).

Lean Burn Control System

  • Zastosowanie Suzuki Lean Burn Control zapewnia nie tylko niskie zu偶ycie paliwa, ale tak偶e niskie emisje zanieczyszcze艅 w ca艂ym zakresie pracy.
  • System Suzuki Lean Burn Control gwarantuje efektywn膮 prac臋 silnika, co przek艂ada si臋 na ni偶sze zu偶ycie paliwa i mniejsze emisje zanieczyszcze艅.

Efektywno艣膰

Silniki Suzuki 4-suwowe s膮 znane z doskona艂ej efektywno艣ci paliwowej i zastosowania technologii umo偶liwiaj膮cej osi膮gni臋cie wi臋kszego zasi臋gu przy mniejszym zu偶yciu paliwa.

Niskie Emisje

  • Zaawansowane rozwi膮zania techniczne Suzuki przyczyniaj膮 si臋 do ni偶szego poziomu emisji zanieczyszcze艅, zgodnie z wymaganiami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC.
  • Ocen臋 trzech gwiazdek od kalifornijskiej agencji ds. czysto艣ci powietrza CARB (California Air Resources Board) 艣wiadcz膮ce o zgodno艣ci z normami emisji.

Dane techniczne

  • Zalecana wysoko艣膰 paw臋偶y: 381 mm
  • Uk艂ad rozruchowy: R臋czny/Elektryczny
  • Masa silnika: 52,5 kg
  • Rodzaj silnika: OHC (Overhead Camshaft)
  • Uk艂ad zasilania: Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebuj膮cy akumulatora
  • Liczba cylindr贸w: 2

Dodatkowe informacje

  • Pojemno艣膰 skokowa: 327 cm3
  • 艢rednica x skok t艂oka: 60.4 x 57 mm
  • Moc maksymalna: 14,7 kW / 20 KM
  • Pr臋dko艣膰 obrotowa: 5,300 – 6,300 obr/min
  • Sterowanie: Zdalne
  • Rozruchowe wzbogacanie mieszanki: Brak
  • Uk艂ad zap艂onowy: Digital CDI

Inne

  • Alternator: 12 V 12A
  • Mocowanie silnika: Zawias
  • Spos贸b trymowania i odchylania: Elektrycznie
  • Prze艂o偶enie: 2.08:1
  • Wylot spalin: Przez piast臋 艣ruby nap臋dowej

Skr贸ty literowe