Silnik zaburtowy Suzuki DF30AQHEL

23,900.00

Silniki zaburtowe Suzuki z serii DF30聽to trzycylindrowe silniki, liderzy w swojej klasie dzi臋ki zaawansowanym technologiom i lekkiej konstrukcji. Suzuki, to marka, kt贸ra od lat wyr贸偶nia si臋 innowacyjnymi rozwi膮zaniami in偶ynieryjnymi i lekkimi silnikami zaburtowymi.

Produkt dost臋pny na zam贸wienie

GWARANCJA BEZPIECZNEGO ZAKUPU
  • Karta Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Karta Discover
  • PayPal

Opis

Najlepsze technologie

  • In偶ynierowie Suzuki wykorzystali najlepsze technologie, aby DF25A/DF30A zaj臋艂y niekwestionowane pierwsze miejsce w swojej klasie.
  • Zaawansowane rozwi膮zania in偶ynieryjne i niewielka waga silnik贸w to charakterystyczne cechy marki Suzuki.

Nowoczesny Uk艂ad Wtrysku Paliwa

Uk艂ad bezakumulatorowego elektronicznego wtrysku paliwa nowej generacji i Lean Burn Control zapewniaj膮 oszcz臋dno艣膰 paliwa bez utraty mocy i wydajno艣ci.

Rolkowe D藕wigienki Zaworowe

  • DF30A i DF25A to pierwsze jednostki w swoich klasach, kt贸re posiadaj膮 wewn臋trznie 艂o偶yskowane rolki d藕wigienek zaworowych.
  • Wsp贸艂praca z krzywkami wa艂ka rozrz膮du gwarantuje p艂ynniejsz膮 prac臋 i lepsz膮 wydajno艣膰 mechaniczn膮.

Diodowy Uk艂ad Monitorowania Pracy Silnika

Innowacyjny system monitorowania pracy silnika umo偶liwia szybkie sprawdzenie statusu roboczego jednostki.

Mniej Zanieczyszcze艅, Wi臋ksza Efektywno艣膰

  • Silniki Suzuki DF25A/DF30A produkuj膮 mniej zanieczyszcze艅, spe艂niaj膮c naj艣cia艣niejsze 艣wiatowe normy emisji zanieczyszcze艅, w tym normy EURO1.
  • Posiadaj膮 certyfikat potwierdzaj膮cy ocen臋 trzech gwiazdek od kalifornijskiej agencji CARB (California Air Resources Board).

Dane techniczne

  • Model: DF30A
  • Zalecana wysoko艣膰 paw臋偶y: 381 mm (4 stopnie)
  • Uk艂ad rozruchowy: Elektryczny/R臋czny
  • Masa silnika: 65.0 kg (S), 62.0 kg (S), 63.0 kg (L)
  • Rodzaj silnika: OHV (Overhead Valve)
  • Uk艂ad zasilania: Elektroniczny uk艂ad wtrysku paliwa – bezakumulatorowy
  • Liczba cylindr贸w: 3

Dodatkowe informacje

  • Alternator: 14V
  • Mocowanie silnika: Zawias
  • Spos贸b trymowania i odchylania: Trymowanie r臋czne, odchylanie ze spr臋偶yn膮 gazow膮
  • Prze艂o偶enie: 2.09:1
  • Schemat zmiany bieg贸w: F-N-R (Forward-Neutral-Reverse)
  • Wylot spalin: Przez piast臋 艣ruby nap臋dowej
  • Standardowa 艣ruba nap臋dowa (skok): 9鈥-14鈥

Inne

  • Pojemno艣膰 skokowa: 490 cm3
  • 艢rednica x skok t艂oka: 60.4 mm x 57 mm
  • Moc maksymalna: 22.1 kW (30 KM)
  • Pr臋dko艣膰 obrotowa przy ca艂kowicie otwartej przepustnicy: 5,300-6,300 obr/min
  • Sterowanie: Rumpel
  • Rozruchowe wzbogacenie mieszanki: brak informacji
  • Pojemno艣膰 miski olejowej: 1.5 litra
  • Zbiornik paliwa: 25 litr贸w
  • Uk艂ad zap艂onowy: Tyrystorowy CDI

Skr贸ty literowe