Silnik zaburtowy Suzuki DF115BZG X
59,000.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF300BT XX
120,500.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF300AP XX
Silnik zaburtowy Suzuki DF250/300 to potężna jednostka o mocy 250/300 koni mechanicznych. Zapewnia imponujące osiągi i niezawodność. Wyposażony w zaawansowane technologie, gwarantuje doskonałą wydajność i efektywność paliwową.
Categories: Elektryczny rozruch, Silniki zaburtowe, Silniki zaburtowe Suzuki, Sterowanie Zdalne
Tags: 300km, chłodzenie powietrzem, chłodzenie wodne, napęd czterosuwowy, napęd dwusuwowy, Silnik do łódki, silnik do łodzi, silnik suzuki, Silnik zaburtowy, silnik zaburtwy spalinowy, śruby napędowe, wirnik, żeglarstwo
Description
Sprawdzone Technologie dla Wydajności
Silniki zaburtowe Suzuki DF300AP XX to doskonały wybór dla wymagających użytkowników. Dzięki najnowszym technologiom, te silniki V6 zapewniają niezrównaną wydajność. Wyposażone w silniki DOHC z czterema zaworami na cylinder oraz wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysku paliwa, gwarantują optymalne osiągi i ekonomię paliwową.
Kompaktowa Konstrukcja V6
Silniki zaburtowe Suzuki DF300AP XX charakteryzują się kompaktową konstrukcją w kształcie litery V z kątem rozwarcia 55°. Odsunięty wał napędowy dodatkowo zmniejsza wymiary, umożliwiając montaż nawet na mniejszych łodziach bez utraty mocy i efektywności.
Wyjątkowe Rozwiązanie: Wybór Kierunku Pracy Śruby
Modele DF300AP oraz DF250AP posiadają innowacyjną funkcję wyboru kierunku pracy śruby Suzuki Selective Rotation. Użytkownicy mogą zmieniać tryb pracy śruby między standardowym a przeciwbieżnym, co zwiększa wszechstronność i kontrolę nad jednostką pływającą.
Nowy Kształt Spodziny
Nowa konstrukcja spodziny z mocną przekładnią o przełożeniu 2.29:1 zapewnia doskonałe zrównoważenie i redukcję drgań. Dzięki temu silniki te mogą pracować z większymi śrubami napędowymi, co przekłada się na większy uciąg i lepsze osiągi.
Dążenie do Perfekcji
Silniki Suzuki były wyłącznymi jednostkami zaburtowymi podczas Olimpijskich i Paraolimpijskich Regat Żeglarskich w Londynie w 2012 roku. Model DF300AP zdobył nagrodę NMMA za innowacyjność w 2012 roku, co było siódmym takim wyróżnieniem dla Suzuki. Ta liczba nagród podkreśla zaangażowanie firmy w dostarczanie najbardziej innowacyjnych i niezawodnych rozwiązań dla swoich klientów.
Dlaczego warto wybrać silnik zaburtowy Suzuki DF300AP XX?
- Najnowsze technologie: zapewniają najwyższą wydajność i niezawodność.
- Kompaktowa konstrukcja: umożliwia montaż na różnych typach łodzi.
- Innowacyjna funkcja wyboru kierunku pracy śruby: zwiększa kontrolę nad jednostką pływającą.
- Zmniejszone drgania i większy uciąg: dzięki nowej konstrukcji spodziny i mocnej przekładni.
- Sprawdzone w ekstremalnych warunkach: używane podczas olimpijskich regat żeglarskich.
Silniki zaburtowe Suzuki DF300AP XX to synonim jakości, innowacji i niezawodności. Wybierając ten model, inwestujesz w technologię przyszłości, która sprosta nawet najbardziej wymagającym warunkom.
Additional information
Producent |
Suzuki |
---|
About brand
Suzuki Motor Corporation to japońska firma założona w 1909 roku przez Michio Suzuki, która początkowo specjalizowała się w produkcji maszyn tkackich. W ciągu kolejnych lat przedsiębiorstwo dynamicznie się rozwijało, poszerzając swoją działalność o produkcję motocykli, samochodów oraz silników zaburtowych, które stały się jednym z jej kluczowych obszarów działalności.
Silniki zaburtowe Suzuki, znane również jako Suzuki Marine, to synonim niezawodności, innowacji i zaawansowanej technologii. Firma weszła na rynek silników zaburtowych w latach 60. XX wieku, szybko zdobywając uznanie dzięki wysokiej jakości i wydajności swoich produktów. Silniki te są wykorzystywane zarówno przez profesjonalistów, jak i amatorów w różnych aplikacjach wodnych, od małych łodzi rekreacyjnych po większe jednostki komercyjne.
Shipping & Delivery
Dostawa
Zlecenia realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Silniki zaburtowe na zamówienie
Polecane Produkty
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 3.5C S
3,950.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji
MFS3.5 to lekki i kompaktowy silnik z czteropunktowym systemem pochłaniania drgań w celu zminimalizowania wibracji. Łatwy w obsłudze. Idealny dla małych łodzi.
Najważniejsze cechy:
- Pełen obrót kierownicy 360゜: Silnik zaburtowy może być obracany w dowolnym kierunku, do 360 stopni, w celu łatwego sterowania wymaganego dla małych łodzi.
- Uchwyt przepustnicy: Sterowanie przepustnicą typu Twist znacznie ułatwia i poprawia komfort sterowania.
- Czteropunktowy system tłumienia: Specjalnie zaprojektowany system tłumienia drgań redukuje wibracje we wszystkich zakresach obrotów.
- Czytelny manometr: Umiejscowienie z boku wskaźnika poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20ES
13,500.00 zł
Mocny i lekki, Silnik zaburtowy MFS 20 o mocy 20KW to doskonały wybór dla żeglarzy. Wydajny jak inne silniki, model MFS 20 zapewnia niskie koszty utrzymania, małe zużycie paliwa i trwałość. Dostępny w wielu modelach, idealny do małych łodzi pontonowych. Unikalne projektowanie silnika poprawia funkcjonalność i wygodę.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS5DDS
5,800.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS9.8 BEFT S
14,200.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Tohatsu 9,8KM jest bezkonkurencyjny w swojej klasie. Głównym celem przy projektowaniu tego modelu silnika było stworzenie niezawodnego, lekkiego (zaledwie 36kg) i kompaktowego produktu, który zachowuje wysoką jakość charakterystyczną dla marki Tohatsu.
Ten model posiada wiele funkcji, które zazwyczaj są dostępne w większych i droższych silnikach zaburtowych. Udało nam się stworzyć silnik, który wciąż oferuje zalety, cenione przez użytkowników silników Tohatsu, takie jak niskie zużycie paliwa oraz wygodny transport.
Tohatsu 9.8KM zdobył wiele nagród za swoją wyjątkową cechę - moc i niezawodność, która odróżnia go od konkurencji.
SUZUKI DF6A S
5,550.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Zaburtowy, czterosuwowy silnik Suzuki DF 6A S przeznaczony do małych łodzi rekreacyjnych lub służący jako silnik pomocniczy do jachtów żaglowych. Priorytetem w trakcie ich konstruowania było zapewnienie jak najmniejszej masy a jednocześnie jak największej wygody użytkowania. Tak jak we wszystkich konstrukcjach Suzuki, skupiono się również na obniżeniu zużycia paliwa oraz poziomu hałasu. DF 5 S spełnia rygorystyczne normy dotyczące emisji spalin EPA 2006 oraz CARB 3-Star.