Silnik zaburtowy Suzuki DF300BT X

120,500.00

Silnik zaburtowy Suzuki DF250/300 to potężna jednostka o mocy 250/300 koni mechanicznych. Zapewnia imponujące osiągi i niezawodność. Wyposażony w zaawansowane technologie, gwarantuje doskonałą wydajność i efektywność paliwową.

GWARANCJA BEZPIECZNEGO ZAKUPU
  • Karta Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Karta Discover
  • PayPal

Opis

Sprawdzone Technologie dla Wydajności

  • Silniki V6 wyposażone w najnowsze technologie zapewniają niesamowitą wydajność.
  • Silniki posiadają silniki DOHC z czterema zaworami na cylinder i wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysku paliwa.
  • Konstrukcja w kształcie litery V z kątem rozwarcia 55° i odsuniętym wałem napędowym gwarantuje kompaktowe rozmiary.

Wyjątkowe Rozwiązanie: Wybór Kierunku Pracy Śruby

  • DF300AP oraz DF250AP posiadają funkcję wyboru kierunku pracy śruby Suzuki Selective Rotation.
  • Możliwość zmiany trybu pracy śruby, umożliwiającą pracę w trybie standardowym lub przeciwbieżnym.

Nowy Kształt Spodziny

  • Mocna przekładnia o przełożeniu 2.29:1 umieszczona pod nową spodziną zapewniającą idealne zrównoważenie i obniżenie drgań.
  • Moment uzyskiwany przez te silniki pozwala na pracę z większymi śrubami napędowymi, co gwarantuje większy uciąg.

Dążenie do Perfekcji

  • Silniki Suzuki były używane jako wyłączne jednostki zaburtowe podczas Olimpijskich i Paraolimpijskich Regat Żeglarskich w Londynie w 2012 roku.
  • Nagroda NMMA za innowacyjność przyznana silnikowi DF300AP w 2012 roku stanowiła siódmą wygraną Suzuki w tej kategorii.
  • Liczba nagród zdobytych przez Suzuki odzwierciedla silne dążenie firmy do zapewnienia klientom najlepszych, najbardziej innowacyjnych i niezawodnych rozwiązań.

Dane techniczne

  • Zalecana wysokość pawęży mm: X: 635, XX: 762
  • Układ rozruchowy: Elektryczny
  • Masa silnika kg: X: 330, XX: 339
  • Rodzaj silnika: Benzynowy, 4-suwowy, DOHC, 24-zaworowy
  • Układ zasilania: Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
  • Liczba cylindrów: V6 (55 stopni)
  • Pojemność skokowa cm³: 4,390
  • Średnica x skok tłoka mm: 98 x 97

Dodatkowe informacje

  • Moc maksymalna kW (KM): 220,7 kW / 300 KM
  • Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min: 5,700-6,300
  • Sterowanie: Zdalne
  • Rozruchowe wzbogacenie mieszanki: Brak informacji
  • Pojemność miski olejowej: 8.0 litra
  • Zbiornik paliwa: Brak informacji
  • Układ zapłonowy: Elektroniczny
Inne
  • Alternator: 12V 54A
  • Mocowanie silnika: Zawias
  • Sposób trymowania i odchylania: Sterowane elektrycznie
  • Przełożenie: 2.29:1
  • Schemat zmiany biegów: F-N-R (sterowanie elektryczne)
  • Wylot spalin: Przez piastę śruby napędowej
  • Standardowa śruba napędowa (skok): 19.5″ – 31.5″

Skróty literowe