SUZUKI DF5A S

5,450.00

Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przegl膮du zerowego, kt贸ry jest jednym z warunk贸w otrzymania gwarancji.

Zaburtowy, czterosuwowy silnik Suzuki DF 5A S przeznaczony do ma艂ych 艂odzi rekreacyjnych lub s艂u偶膮cy jako silnik pomocniczy do jacht贸w 偶aglowych. Priorytetem w trakcie ich konstruowania by艂o zapewnienie jak najmniejszej masy a jednocze艣nie jak najwi臋kszej wygody u偶ytkowania. Tak jak we wszystkich konstrukcjach Suzuki, skupiono si臋 r贸wnie偶 na obni偶eniu zu偶ycia paliwa oraz poziomu ha艂asu. DF 5 S spe艂nia rygorystyczne normy dotycz膮ce emisji spalin EPA 2006 oraz CARB 3-Star

GWARANCJA BEZPIECZNEGO ZAKUPU
  • Karta Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Karta Discover
  • PayPal

Opis

  • Zalecana wysoko艣膰 paw臋偶y mm: S : 381 L : 508
  • Uk艂ad rozruchowy: R臋czny
  • Masa silnika kg *1: S : 23.5 L : 24.5
  • Rodzaj silnika: OHV
  • Uk艂ad zasilania: Ga藕nik
  • Liczba cylindr贸w: 1
  • Pojemno艣膰 skokowa cm3: 138
  • 艢rednica x skok t艂oka mm: 60.4 X 48
  • Moc maks. kW (KM): 3.7 (5)
  • Pr臋dko艣膰 obrotowa przy ca艂kowicie otwartej przepustnicy obr/min: 4,500-5,500
  • Sterowanie: Rumpel
  • Rozruchowe wzbogacenie mieszanki: R臋czny
  • Pojemno艣膰 miski olejowej: 0.7
  • Zbiornik paliwa: Zintegrowany 1l
  • Uk艂ad zap艂onowy: Tyrystorowy CDI
  • Alternator: 12V 5A (opcja)
  • Mocowanie silnika: Tuleje
  • Spos贸b trymowania i odchylania: Sterowane r臋cznie
  • Prze艂o偶enie: 1.92:1
  • Schemat zmiany bieg贸w: F-N-R
  • Wylot spalin: Otw贸r nad 艣rub膮 nap臋dow膮
  • Mo偶liwe do zastosowania 艣ruby nap臋dowe (skok) *2: Wszystkie 艣ruby typu trzy艂opatkowego: 6″-7″

Bardziej zwarte i l偶ejsze: Przy zachowaniu pojemno艣ci skokowej silnika wynosz膮cej聽138cm3, zmniejszono jego mas臋 do聽24 kg*1, co oznacza, 偶e jest to obecnie najl偶ejszy czterosuwowy silnik w swojej klasie. Ni偶sza masa to wi臋ksza wygoda i 艂atwo艣膰 u偶ytkowania.Dla zwi臋kszenia komfortu obs艂ugi, wbudowany w doln膮 cz臋艣膰 obudowy uchwyt zosta艂 zaokr膮glony i dopasowany do kszta艂tu d艂oni. W konstrukcji pojawi艂 si臋 te偶 dodatkowy uchwyt z przodu u艂atwiaj膮cy przenoszenie.

Bardziej przyjazny dla u偶ytkownika: Znajduj膮cy si臋 w g贸rnej cz臋艣ci silnika zintegrowany zbiornik paliwa i nowy uk艂ad wymuszonego smarowania z pomp膮 oleju pozwalaj膮 na transport i przechowywanie w dowolnej z trzech pozycji bez ryzyka wyciek贸w paliwa lub oleju.

Wyeliminowano r贸wnie偶 konieczno艣膰 wst臋pnego dopompowania paliwa do ga藕nika po d艂u偶szym okresie przechowywania. Nowy system zasilania paliwem umo偶liwia natychmiastowe uruchomienie silnika. Takie cechy czyni膮 przeno艣ny silnik zaburtowy bardziej przyjaznym dla u偶ytkownika. Konstrukcja rumpla w znacz膮cy spos贸b redukuje przenoszenie si臋 wibracji, co znacz膮co podnosi komfort eksploatacji. Nowy system smarowania w istotny spos贸b przed艂u偶a 偶ywotno艣膰 silnika.

Wyj膮tkowo 艂atwa obs艂uga: 艁atwo艣膰 obs艂ugi tych jednostek zaburtowych cieszy si臋 nies艂abn膮c膮 popularno艣ci膮. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdo艂a艂y wyeliminowa膰 drgania, odpowiedzialne za zm臋czenie i napi臋cie d艂oni sternika podczas kierowania 艂odzi膮. W nowych silnikach聽DF6A,聽DF5A聽i聽DF4A聽drgania zosta艂y praktycznie zniwelowane w 艣rednim zakresie pr臋dko艣ci.