SUZUKI DF6A S

5,550.00

Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przegl膮du zerowego, kt贸ry jest jednym z warunk贸w otrzymania gwarancji.

Zaburtowy
, czterosuwowy silnik Suzuki DF 6A S przeznaczony do ma艂ych 艂odzi rekreacyjnych lub s艂u偶膮cy jako silnik pomocniczy do jacht贸w 偶aglowych. Priorytetem w trakcie ich konstruowania by艂o zapewnienie jak najmniejszej masy a jednocze艣nie jak najwi臋kszej wygody u偶ytkowania. Tak jak we wszystkich konstrukcjach Suzuki, skupiono si臋 r贸wnie偶 na obni偶eniu zu偶ycia paliwa oraz poziomu ha艂asu. DF 5 S spe艂nia rygorystyczne normy dotycz膮ce emisji spalin EPA 2006 oraz CARB 3-Star.

GWARANCJA BEZPIECZNEGO ZAKUPU
  • Karta Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Karta Discover
  • PayPal

Opis

  • Zalecana wysoko艣膰 paw臋偶y mm S: 381, L: 508
  • Uk艂ad rozruchowy: R臋czny
  • Masa silnika kg*1 S: 23.5, L: 24.5
  • Rodzaj silnika: OHV
  • Uk艂ad zasilania: Ga藕nik
  • Liczba cylindr贸w: 1
  • Pojemno艣膰 skokowa cm3: 138
  • 艢rednica x skok t艂oka mm: 60.4 x 48
  • Moc maks. kW (KM): 4.4
  • 聽Pr臋dko艣膰 obrotowa przy ca艂kowicie otwartej przepustnicy obr/min: 4,750-5,750
  • Sterowanie: Rumpel
  • Rozruchowe wzbogacenie mieszanki: R臋czny
  • Pojemno艣膰 miski olejowej: 0.7
  • Zbiornik paliwa: Zintegrowany 1l
  • Uk艂ad zap艂onowy: Tyrystorowy CDI
  • Alternator: 12V 5A
  • (opcja) Mocowanie silnika: Tuleje
  • Spos贸b trymowania i odchylania: Sterowane r臋cznie
  • Prze艂o偶enie: 1.92:1
  • Schemat zmiany bieg贸w: F-N-R
  • Wylot spalin: Otw贸r nad 艣rub膮 nap臋dow膮
  • Mo偶liwe do zastosowania 艣ruby nap臋dowe (skok) *2 Wszystkie 艣ruby typu trzy艂opatkowego: 6″-7″

艁atwy w obs艂udze: Opr贸cz ni偶szego zu偶ycia paliwa, uk艂ad wtrysku u艂atwia rozruch silnika, kt贸ry jest bardziej pewny prawie we wszystkich warunkach. Mimo, 偶e nasze silniki z zasilaniem ga藕nikowym s膮 jednymi z najdoskonalszych dost臋pnych na rynku, to uk艂ad wtrysku paliwa powoduje, 偶e pracuj膮 one jeszcze p艂ynniej i charakteryzuj膮 si臋 mniejszymi wibracjami.

R臋czny rozrusznik Easy Start: Silniki s膮 wyposa偶one w rozrusznik zaprojektowany tak, aby nie wymaga艂 u偶ycia du偶ej si艂y podczas rozruchu. W po艂膮czeniu z uk艂adem wtrysku paliwa, sprawia on, 偶e rozruch silnika jest wyj膮tkowo 艂atwy.