Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 3.5C S

3,950.00

Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przegl膮du zerowego, kt贸ry jest jednym z warunk贸w otrzymania gwarancji

MFS3.5
to lekki i kompaktowy silnik z czteropunktowym systemem poch艂aniania drga艅 w celu zminimalizowania wibracji. 艁atwy w obs艂udze. Idealny dla ma艂ych 艂odzi.

Najwa偶niejsze cechy:

  • Pe艂en obr贸t kierownicy 360銈: Silnik zaburtowy mo偶e by膰 obracany w dowolnym kierunku, do 360 stopni, w celu 艂atwego sterowania wymaganego dla ma艂ych 艂odzi.
  • Uchwyt przepustnicy: Sterowanie przepustnic膮 typu Twist znacznie u艂atwia i poprawia komfort sterowania.
  • Czteropunktowy system t艂umienia: Specjalnie zaprojektowany system t艂umienia drga艅 redukuje wibracje we wszystkich zakresach obrot贸w.
  • Czytelny manometr: Umiejscowienie z boku wska藕nika poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt.
GWARANCJA BEZPIECZNEGO ZAKUPU
  • Karta Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Karta Discover
  • PayPal

Opis

  • Typ silnika: 4-suwowy/1cylindrowy
  • Moc silnika: 3.5KM (2.6kw)
  • Max. Obroty: 5000 鈥 6000 rpm
  • Zu偶ycie paliwa W.O.T.: 1.4l/h (0.37gal/h)
  • 艢rednica x Skok: 55 x 36 mm (2.17 x 1.42 in.)
  • Pojemno艣膰 skokowa: 86 cm鲁 (5.25 cu in)
  • Smarowanie silnika: Rozbryzgowe
  • Rozruch: R臋czny
  • 艢wieca zap艂onowa: NGK DCPR6E
  • Regulacja zap艂onu: BTDC0銈- BTDC25銈
  • Alternator:
  • Typ oleju silnikowego: NMMA Certified FC-W庐
  • Pojemno艣膰 zbiornika oleju silnikowego: 0.3L (0.07gal)
  • Pojemno艣膰 zbiornika paliwa: 1l (0.26 gal)
  • Sterowanie: Uchwyt typu Twist
  • Prze艂o偶enie skrzyni bieg贸w: 2.15 (13:28)
  • Emisja gaz贸w: EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)

Zalety:

  • Lekki i kompaktowy
  • Sprawdzona technologia
  • Niski poziom ha艂asu
  • Anoda ochronna
  • Niska emisja spalin
  • Cyfrowy CD system zap艂onu
  • System fast-idle
  • 艁atwy rozruch
  • Regulacja si艂y oporu

Podstawy u偶ytkowania i niezawodno艣膰:

  • System ch艂odzenia kontrolowany za pomoc膮 termostatu
  • Obudowa pompy wodnej ze stali nierdzewnej
  • Wysokiej jako艣ci stopy aluminium
  • Ocynkowane powierzchnie uk艂adu ch艂odzenia
  • Wbudowany 1L zbiornik paliwa
  • Aluminiowe 艣mig艂o

Sygnalizacja i ochrona:

  • Wyrywka bezpiecze艅stwa
  • Ogranicznik pr臋dko艣ci obrotowej

Najwa偶niejsze cechy:

  • Pe艂en obr贸t kierownicy 360銈
  • Uchwyt przepustnicy typu Twist
  • Czteropunktowy system t艂umienia
  • Czytelny manometr

Wyeliminowano r贸wnie偶 konieczno艣膰 wst臋pnego dopompowania paliwa do ga藕nika po d艂u偶szym okresie przechowywania. Nowy system zasilania paliwem umo偶liwia natychmiastowe uruchomienie silnika. Takie cechy czyni膮 przeno艣ny silnik zaburtowy bardziej przyjaznym dla u偶ytkownika. Konstrukcja rumpla w znacz膮cy spos贸b redukuje przenoszenie si臋 wibracji, co znacz膮co podnosi komfort eksploatacji. Nowy system smarowania w istotny spos贸b przed艂u偶a 偶ywotno艣膰 silnika.

Wyj膮tkowo 艂atwa obs艂uga: 艁atwo艣膰 obs艂ugi tych jednostek zaburtowych cieszy si臋 nies艂abn膮c膮 popularno艣ci膮. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdo艂a艂y wyeliminowa膰 drgania, odpowiedzialne za zm臋czenie i napi臋cie d艂oni sternika podczas kierowania 艂odzi膮. W nowych silnikach聽DF6A,聽DF5A聽i聽DF4A聽drgania zosta艂y praktycznie zniwelowane w 艣rednim zakresie pr臋dko艣ci.