Silnik zaburtowy Suzuki DF200AZ X

5,000.00

Silniki zaburtowe Suzuki DF150/175/200 łączą niezawodność, moc i zaawansowane technologie. Zapewniają wysoką wydajność, efektywność paliwową i cichą pracę.

Brak w magazynie

GWARANCJA BEZPIECZNEGO ZAKUPU
  • Karta Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Karta Discover
  • PayPal

Opis

Prosty i Bezpieczny Bezkluczykowy System Startowy

Bezkluczykowy system startowy zapewnia łatwy i bezpieczny rozruch silnika, działając jednocześnie jak immobilizer, chroniąc jednostkę przed kradzieżą. To rozwiązanie dodaje wygody i bezpieczeństwa podczas żeglugi.

Układ Pośrednich Kanałów Dolotowych

Specjalnie zaprojektowana komora silnika z układem pośrednich kanałów dolotowych zapewnia lepsze chłodzenie dostarczanego powietrza do długiego kolektora dolotowego. Dzięki czterem zaworom na cylinder i dwóm wałkom rozrządu w głowicy (DOHC) ze zmiennymi fazami rozrządu, silnik pracuje swobodnie.

Big Block Silnik

DF200A to silnik stworzony dla osób poszukujących mocy i wydajności. Zastosowanie czterocylindrowego silnika o pojemności 2,9 litra i wyższym stopniu sprężania gwarantuje imponujące przyspieszenie i duży moment obrotowy nawet przy niskich prędkościach.

Zaawansowane Technologie

Czujniki detonacji, tlenu i system wykrywania wody w paliwie zapewniają długotrwałą niezawodność. Układ VVT gwarantuje wyższy moment obrotowy w niskich i średnich prędkościach. Wielostopniowy wtrysk powietrza przyczynia się do oszczędnego zużycia paliwa, a rezonator niweluje generowany hałas.

Suzuki Selective Rotation

Funkcja wyboru kierunku pracy śruby Suzuki Selective Rotation umożliwia pracę śruby w trybie tradycyjnym oraz przeciwbieżnym, co zwiększa elastyczność użytkowania (dostępne tylko w modelu DF200AP).

Dane techniczne

  • Zalecana wysokość pawęży mm: L: 508 X: 635
  • Układ rozruchowy: Elektryczny
  • Masa silnika kg: L: 228.0 X: 233.0
  • Rodzaj silnika: DOHC, 16 zaworów (Double Overhead Camshaft)
  • Układ zasilania: Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
  • Liczba cylindrów: 4
  • Pojemność skokowa cm³: 2,867

Dodatkowe informacje

  • Średnica x skok tłoka mm: 97 x 97
  • Moc maks. kW (KM): 147.0
  • Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min: 5,500-6,100
  • Sterowanie: Zdalne
  • Rozruchowe wzbogacenie mieszanki: Brak informacji
  • Pojemność miski olejowej: 8.0 litra
  • Zbiornik paliwa: Brak informacji
  • Układ zapłonowy: Elektroniczny
Inne
  • Alternator: 12V 44A
  • Mocowanie silnika: Zawias
  • Sposób trymowania i odchylania: Trymowanie i odchylanie elektryczne
  • Przełożenie: 2.50:1
  • Schemat zmiany biegów: F-N-R Drive-by-wire
  • Wylot spalin: Przez piastę śruby napędowej
  • Standardowa śruba napędowa (skok): 15”-27.5”

Skróty literowe