Silnik zaburtowy Suzuki DF30ATH L

5,000.00

Silniki zaburtowe Suzuki z serii DF30 to trzycylindrowe silniki, liderzy w swojej klasie dzięki zaawansowanym technologiom i lekkiej konstrukcji. Suzuki, to marka, która od lat wyróżnia się innowacyjnymi rozwiązaniami inżynieryjnymi i lekkimi silnikami zaburtowymi.

Brak w magazynie

GWARANCJA BEZPIECZNEGO ZAKUPU
  • Karta Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Karta Discover
  • PayPal

Opis

Najlepsze technologie

  • Inżynierowie Suzuki wykorzystali najlepsze technologie, aby DF25A/DF30A zajęły niekwestionowane pierwsze miejsce w swojej klasie.
  • Zaawansowane rozwiązania inżynieryjne i niewielka waga silników to charakterystyczne cechy marki Suzuki.

Nowoczesny Układ Wtrysku Paliwa

Układ bezakumulatorowego elektronicznego wtrysku paliwa nowej generacji i Lean Burn Control zapewniają oszczędność paliwa bez utraty mocy i wydajności.

Rolkowe Dźwigienki Zaworowe

  • DF30A i DF25A to pierwsze jednostki w swoich klasach, które posiadają wewnętrznie łożyskowane rolki dźwigienek zaworowych.
  • Współpraca z krzywkami wałka rozrządu gwarantuje płynniejszą pracę i lepszą wydajność mechaniczną.

Diodowy Układ Monitorowania Pracy Silnika

Innowacyjny system monitorowania pracy silnika umożliwia szybkie sprawdzenie statusu roboczego jednostki.

Mniej Zanieczyszczeń, Większa Efektywność

  • Silniki Suzuki DF25A/DF30A produkują mniej zanieczyszczeń, spełniając najściaśniejsze światowe normy emisji zanieczyszczeń, w tym normy EURO1.
  • Posiadają certyfikat potwierdzający ocenę trzech gwiazdek od kalifornijskiej agencji CARB (California Air Resources Board).

Dane techniczne

  • Model: DF30ATH L
  • Zalecana wysokość pawęży: 381 mm (4 stopnie)
  • Układ rozruchowy: Elektryczny/Ręczny
  • Masa silnika: 65.0 kg (S), 62.0 kg (S), 63.0 kg (L)
  • Rodzaj silnika: OHV (Overhead Valve)
  • Układ zasilania: Elektroniczny układ wtrysku paliwa – bezakumulatorowy
  • Liczba cylindrów: 3

Dodatkowe informacje

  • Pojemność skokowa: 490 cm3
  • Średnica x skok tłoka: 60.4 mm x 57 mm
  • Moc maksymalna: 22.1 kW (30 KM)
  • Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy: 5,300-6,300 obr/min
  • Sterowanie: Rumpel
  • Rozruchowe wzbogacenie mieszanki: brak informacji
  • Pojemność miski olejowej: 1.5 litra
  • Zbiornik paliwa: 25 litrów
  • Układ zapłonowy: Tyrystorowy CDI
  • Alternator: 14V

Inne

  • Mocowanie silnika: Zawias
  • Sposób trymowania i odchylania: Trymowanie ręczne, odchylanie ze sprężyną gazową
  • Przełożenie: 2.09:1
  • Schemat zmiany biegów: F-N-R (Forward-Neutral-Reverse)
  • Wylot spalin: Przez piastę śruby napędowej
  • Standardowa śruba napędowa (skok): 9”-14”

Skróty literowe