Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 3.5C S

3,950.00

Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji

MFS3.5
to lekki i kompaktowy silnik z czteropunktowym systemem pochłaniania drgań w celu zminimalizowania wibracji. Łatwy w obsłudze. Idealny dla małych łodzi.

Najważniejsze cechy:

  • Pełen obrót kierownicy 360゜: Silnik zaburtowy może być obracany w dowolnym kierunku, do 360 stopni, w celu łatwego sterowania wymaganego dla małych łodzi.
  • Uchwyt przepustnicy: Sterowanie przepustnicą typu Twist znacznie ułatwia i poprawia komfort sterowania.
  • Czteropunktowy system tłumienia: Specjalnie zaprojektowany system tłumienia drgań redukuje wibracje we wszystkich zakresach obrotów.
  • Czytelny manometr: Umiejscowienie z boku wskaźnika poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt.
GWARANCJA BEZPIECZNEGO ZAKUPU
  • Karta Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Karta Discover
  • PayPal

Opis

  • Typ silnika: 4-suwowy/1cylindrowy
  • Moc silnika: 3.5KM (2.6kw)
  • Max. Obroty: 5000 – 6000 rpm
  • Zużycie paliwa W.O.T.: 1.4l/h (0.37gal/h)
  • Średnica x Skok: 55 x 36 mm (2.17 x 1.42 in.)
  • Pojemność skokowa: 86 cm³ (5.25 cu in)
  • Smarowanie silnika: Rozbryzgowe
  • Rozruch: Ręczny
  • Świeca zapłonowa: NGK DCPR6E
  • Regulacja zapłonu: BTDC0゜- BTDC25゜
  • Alternator:
  • Typ oleju silnikowego: NMMA Certified FC-W®
  • Pojemność zbiornika oleju silnikowego: 0.3L (0.07gal)
  • Pojemność zbiornika paliwa: 1l (0.26 gal)
  • Sterowanie: Uchwyt typu Twist
  • Przełożenie skrzyni biegów: 2.15 (13:28)
  • Emisja gazów: EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)

 

Zalety:

  • Lekki i kompaktowy
  • Sprawdzona technologia
  • Niski poziom hałasu
  • Anoda ochronna
  • Niska emisja spalin
  • Cyfrowy CD system zapłonu
  • System fast-idle
  • Łatwy rozruch
  • Regulacja siły oporu

Podstawy użytkowania i niezawodność:

  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu
  • Obudowa pompy wodnej ze stali nierdzewnej
  • Wysokiej jakości stopy aluminium
  • Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia
  • Wbudowany 1L zbiornik paliwa
  • Aluminiowe śmigło

Sygnalizacja i ochrona:

  • Wyrywka bezpieczeństwa
  • Ogranicznik prędkości obrotowej

Najważniejsze cechy:

  • Pełen obrót kierownicy 360゜
  • Uchwyt przepustnicy typu Twist
  • Czteropunktowy system tłumienia
  • Czytelny manometr

Wyeliminowano również konieczność wstępnego dopompowania paliwa do gaźnika po dłuższym okresie przechowywania. Nowy system zasilania paliwem umożliwia natychmiastowe uruchomienie silnika. Takie cechy czynią przenośny silnik zaburtowy bardziej przyjaznym dla użytkownika. Konstrukcja rumpla w znaczący sposób redukuje przenoszenie się wibracji, co znacząco podnosi komfort eksploatacji. Nowy system smarowania w istotny sposób przedłuża żywotność silnika.

Wyjątkowo łatwa obsługa: Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią. W nowych silnikach DF6ADF5A i DF4A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.