Silnik zaburtowy Tohatsu MFS140AWETUL
65,300.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 20EL
13,500.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 3.5C S
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji
MFS3.5 to lekki i kompaktowy silnik z czteropunktowym systemem pochłaniania drgań w celu zminimalizowania wibracji. Łatwy w obsłudze. Idealny dla małych łodzi.
Najważniejsze cechy:
- Pełen obrót kierownicy 360゜: Silnik zaburtowy może być obracany w dowolnym kierunku, do 360 stopni, w celu łatwego sterowania wymaganego dla małych łodzi.
- Uchwyt przepustnicy: Sterowanie przepustnicą typu Twist znacznie ułatwia i poprawia komfort sterowania.
- Czteropunktowy system tłumienia: Specjalnie zaprojektowany system tłumienia drgań redukuje wibracje we wszystkich zakresach obrotów.
- Czytelny manometr: Umiejscowienie z boku wskaźnika poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt.
Categories: Silniki zaburtowe, Silniki zaburtowe Tohatsu
Tags: MFS3.5, TOHATSU
Description
- Typ silnika: 4-suwowy/1cylindrowy
- Moc silnika: 3.5KM (2.6kw)
- Max. Obroty: 5000 – 6000 rpm
- Zużycie paliwa W.O.T.: 1.4l/h (0.37gal/h)
- Średnica x Skok: 55 x 36 mm (2.17 x 1.42 in.)
- Pojemność skokowa: 86 cm³ (5.25 cu in)
- Smarowanie silnika: Rozbryzgowe
- Rozruch: Ręczny
- Świeca zapłonowa: NGK DCPR6E
- Regulacja zapłonu: BTDC0゜- BTDC25゜
- Alternator: –
- Typ oleju silnikowego: NMMA Certified FC-W®
- Pojemność zbiornika oleju silnikowego: 0.3L (0.07gal)
- Pojemność zbiornika paliwa: 1l (0.26 gal)
- Sterowanie: Uchwyt typu Twist
- Przełożenie skrzyni biegów: 2.15 (13:28)
- Emisja gazów: EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)
Zalety:
- Lekki i kompaktowy
- Sprawdzona technologia
- Niski poziom hałasu
- Anoda ochronna
- Niska emisja spalin
- Cyfrowy CD system zapłonu
- System fast-idle
- Łatwy rozruch
- Regulacja siły oporu
Podstawy użytkowania i niezawodność:
- System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu
- Obudowa pompy wodnej ze stali nierdzewnej
- Wysokiej jakości stopy aluminium
- Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia
- Wbudowany 1L zbiornik paliwa
- Aluminiowe śmigło
Sygnalizacja i ochrona:
- Wyrywka bezpieczeństwa
- Ogranicznik prędkości obrotowej
Najważniejsze cechy:
- Pełen obrót kierownicy 360゜
- Uchwyt przepustnicy typu Twist
- Czteropunktowy system tłumienia
- Czytelny manometr
Wyeliminowano również konieczność wstępnego dopompowania paliwa do gaźnika po dłuższym okresie przechowywania. Nowy system zasilania paliwem umożliwia natychmiastowe uruchomienie silnika. Takie cechy czynią przenośny silnik zaburtowy bardziej przyjaznym dla użytkownika. Konstrukcja rumpla w znaczący sposób redukuje przenoszenie się wibracji, co znacząco podnosi komfort eksploatacji. Nowy system smarowania w istotny sposób przedłuża żywotność silnika.
Wyjątkowo łatwa obsługa: Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią. W nowych silnikach DF6A, DF5A i DF4A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.
Shipping & Delivery
Dostawa
Zlecenia realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Silniki zaburtowe na zamówienie
Polecane Produkty
Silnik zaburtowy Suzuki 9.9BES
13,200.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF20
6,500.00 zł – 7,000.00 zł
Nowe DF20A i DF15A to pierwsze na świecie silniki w klasie 20 i 15 KM wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora, który zapewnia łatwy i szybki rozruch, a także niższy poziom emisji zanieczyszczeń i niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu mniejszych elementów masa całkowita DF20A jest mniejsza niż jakiegokolwiek innego 4-suwowego silnika zaburtowego w klasie 20 KM. Poza tym zastosowanie sprawdzonego układu Suzuki Lean Burn spowodowało, że te silniki są bardzo ekonomiczne i emitują mniej zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT250DXRU
107,000.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT250 o mocy 250 KM. Kompaktowy, lekki, łatwy w instalacji. System paliwowy zapewnia efektywność i oszczędność. Cicha praca, precyzyjne sterowanie, inteligentne funkcje. Trwały i niezawodny - idealny do różnych zastosowań morskich. BFT250 to pierwszy silnik, który posiada dwa oddzielne obiegi powietrza.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS9.9EEP S
Elektryczny rozruch, Ręczny rozruch, Silniki zaburtowe, Silniki zaburtowe Tohatsu, Sterowanie Zdalne
15,200.00 zł
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci najlepszy silnik. Nasz model silnika zaburtowego Tohatsu MFS9,9 KM został udoskonalony i wprowadzony na rynek jako MFS9,9E EFI - najlżejszy czterosuwowy model EFI 15 KM w branży! Korzystaj z wyższego stosunku mocy do masy, znacznie obniżonego poziomu dźwięku i wibracji. System EFI zapewnia szybki rozruch, ostre przyspieszenie.
SUZUKI DF20AE S
12,890.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Nowe DF20A i DF15A to pierwsze na świecie silniki w klasie 20 i 15 KM wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora, który zapewnia łatwy i szybki rozruch, a także niższy poziom emisji zanieczyszczeń i niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu mniejszych elementów masa całkowita DF20A jest mniejsza niż jakiegokolwiek innego 4-suwowego silnika zaburtowego w klasie 20 KM. Poza tym zastosowanie sprawdzonego układu Suzuki Lean Burn spowodowało, że te silniki są bardzo ekonomiczne i emitują mniej zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.