Silnik zaburtowy Tohatsu MFS140AWETUL
65,300.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 20EL
13,500.00 zł
SUZUKI DF5A S
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Zaburtowy, czterosuwowy silnik Suzuki DF 5A S przeznaczony do małych łodzi rekreacyjnych lub służący jako silnik pomocniczy do jachtów żaglowych. Priorytetem w trakcie ich konstruowania było zapewnienie jak najmniejszej masy a jednocześnie jak największej wygody użytkowania. Tak jak we wszystkich konstrukcjach Suzuki, skupiono się również na obniżeniu zużycia paliwa oraz poziomu hałasu. DF 5 S spełnia rygorystyczne normy dotyczące emisji spalin EPA 2006 oraz CARB 3-Star
Category: Silniki zaburtowe
Tags: DF5A, SUZUKI
Description
- Zalecana wysokość pawęży mm: S : 381 L : 508
- Układ rozruchowy: Ręczny
- Masa silnika kg *1: S : 23.5 L : 24.5
- Rodzaj silnika: OHV
- Układ zasilania: Gaźnik
- Liczba cylindrów: 1
- Pojemność skokowa cm3: 138
- Średnica x skok tłoka mm: 60.4 X 48
- Moc maks. kW (KM): 3.7 (5)
- Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min: 4,500-5,500
- Sterowanie: Rumpel
- Rozruchowe wzbogacenie mieszanki: Ręczny
- Pojemność miski olejowej: 0.7
- Zbiornik paliwa: Zintegrowany 1l
- Układ zapłonowy: Tyrystorowy CDI
- Alternator: 12V 5A (opcja)
- Mocowanie silnika: Tuleje
- Sposób trymowania i odchylania: Sterowane ręcznie
- Przełożenie: 1.92:1
- Schemat zmiany biegów: F-N-R
- Wylot spalin: Otwór nad śrubą napędową
- Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2: Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego: 6″-7″
Bardziej zwarte i lżejsze: Przy zachowaniu pojemności skokowej silnika wynoszącej 138cm3, zmniejszono jego masę do 24 kg*1, co oznacza, że jest to obecnie najlżejszy czterosuwowy silnik w swojej klasie. Niższa masa to większa wygoda i łatwość użytkowania.Dla zwiększenia komfortu obsługi, wbudowany w dolną część obudowy uchwyt został zaokrąglony i dopasowany do kształtu dłoni. W konstrukcji pojawił się też dodatkowy uchwyt z przodu ułatwiający przenoszenie.
Bardziej przyjazny dla użytkownika: Znajdujący się w górnej części silnika zintegrowany zbiornik paliwa i nowy układ wymuszonego smarowania z pompą oleju pozwalają na transport i przechowywanie w dowolnej z trzech pozycji bez ryzyka wycieków paliwa lub oleju.
Wyeliminowano również konieczność wstępnego dopompowania paliwa do gaźnika po dłuższym okresie przechowywania. Nowy system zasilania paliwem umożliwia natychmiastowe uruchomienie silnika. Takie cechy czynią przenośny silnik zaburtowy bardziej przyjaznym dla użytkownika. Konstrukcja rumpla w znaczący sposób redukuje przenoszenie się wibracji, co znacząco podnosi komfort eksploatacji. Nowy system smarowania w istotny sposób przedłuża żywotność silnika.
Wyjątkowo łatwa obsługa: Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią. W nowych silnikach DF6A, DF5A i DF4A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.
Shipping & Delivery
Dostawa
Zlecenia realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Silniki zaburtowe na zamówienie
Polecane Produkty
Silnik zaburtowy Suzuki 9.9B S
11,500.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 3.5C S
3,950.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji
MFS3.5 to lekki i kompaktowy silnik z czteropunktowym systemem pochłaniania drgań w celu zminimalizowania wibracji. Łatwy w obsłudze. Idealny dla małych łodzi.
Najważniejsze cechy:
- Pełen obrót kierownicy 360゜: Silnik zaburtowy może być obracany w dowolnym kierunku, do 360 stopni, w celu łatwego sterowania wymaganego dla małych łodzi.
- Uchwyt przepustnicy: Sterowanie przepustnicą typu Twist znacznie ułatwia i poprawia komfort sterowania.
- Czteropunktowy system tłumienia: Specjalnie zaprojektowany system tłumienia drgań redukuje wibracje we wszystkich zakresach obrotów.
- Czytelny manometr: Umiejscowienie z boku wskaźnika poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20ES
13,500.00 zł
Mocny i lekki, Silnik zaburtowy MFS 20 o mocy 20KW to doskonały wybór dla żeglarzy. Wydajny jak inne silniki, model MFS 20 zapewnia niskie koszty utrzymania, małe zużycie paliwa i trwałość. Dostępny w wielu modelach, idealny do małych łodzi pontonowych. Unikalne projektowanie silnika poprawia funkcjonalność i wygodę.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS9.8 BEFT S
14,200.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Tohatsu 9,8KM jest bezkonkurencyjny w swojej klasie. Głównym celem przy projektowaniu tego modelu silnika było stworzenie niezawodnego, lekkiego (zaledwie 36kg) i kompaktowego produktu, który zachowuje wysoką jakość charakterystyczną dla marki Tohatsu.
Ten model posiada wiele funkcji, które zazwyczaj są dostępne w większych i droższych silnikach zaburtowych. Udało nam się stworzyć silnik, który wciąż oferuje zalety, cenione przez użytkowników silników Tohatsu, takie jak niskie zużycie paliwa oraz wygodny transport.
Tohatsu 9.8KM zdobył wiele nagród za swoją wyjątkową cechę - moc i niezawodność, która odróżnia go od konkurencji.
SUZUKI DF20A S
12,200.00 zł
Nowe DF20A to pierwsze na świecie silniki w klasie 20 i 15 KM wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora, który zapewnia łatwy i szybki rozruch, a także niższy poziom emisji zanieczyszczeń i niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu mniejszych elementów masa całkowita DF20A jest mniejsza niż jakiegokolwiek innego 4-suwowego silnika zaburtowego w klasie 20 KM.