Silnik zaburtowy Suzuki DF25AT L
18,300.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF80ATL
41,500.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF60AVTL
Silniki zaburtowe Suzuki z serii DF40/50 to trzycylindrowe silniki, liderzy w swojej klasie dzięki zaawansowanym technologiom i lekkiej konstrukcji. Suzuki, to marka, która od lat wyróżnia się innowacyjnymi rozwiązaniami inżynieryjnymi i lekkimi silnikami zaburtowymi.
Kategorie: Elektryczny rozruch, Silniki zaburtowe, Silniki zaburtowe Suzuki, Sterowanie Zdalne
Tagi: 60km, chłodzenie powietrzem, chłodzenie wodne, napęd czterosuwowy, napęd dwusuwowy, Silnik do łódki, silnik do łodzi, silnik suzuki, Silnik zaburtowy, silnik zaburtwy spalinowy, śruby napędowe, wirnik, żeglarstwo
Opis
Najbardziej Kompaktowa Konstrukcja
- Inżynierowie Suzuki słyną z najbardziej kompaktowych czterosuwowych silników zaburtowych w swoich klasach.
- Silnik DF60A został zaprojektowany od podstaw, zmieniając zarówno koncepcję, jak i wygląd każdej części, aby stworzyć jeszcze lżejszą i bardziej zwartą konstrukcję.
Tilt Limit System
- DF60A wyposażony w układ zapobiegający nadmiernemu wychyleniu silnika, chroniąc łódź i silnik przed uszkodzeniami.
- Bezstopniowy czujnik kąta odchylenia pełni rolę ogranicznika i czujnika trymu, umożliwiając jednocześnie zamocowanie silnika na większości łodzi.
Lean Burn Control System
- Układ Lean Burn Control umożliwia spalanie uboższych mieszanek paliwowo-powietrznych, wykorzystując każdą kroplę paliwa do maksimum.
- Zapewnia znaczące obniżenie zużycia paliwa zarówno przy niskich, jak i wysokich prędkościach.
Easy Start
Układ Easy Start umożliwia płynniejszy i szybszy rozruch. Wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik pracuje do uruchomienia silnika, zwiększając wydajność procesu spalania.
Efektywność Mechaniczna
Dedykowana pompa oleju o mniejszych oporach zapewnia lepsze smarowanie ruchomych części, co przyczynia się do obniżenia zużycia paliwa przez zmniejszenie strat mechanicznych.
Wydajny Alternator
Wydajny alternator o natężeniu prądu 19A dostarcza prąd już przy niskich prędkościach obrotowych, zapewniając niezbędną moc dla układów elektroniki morskiej.
Łańcuch Rozrządu z Automatycznym Napinaczem:
- DF60A jako pierwszy w swojej klasie silnik zaburtowy (44,1kW/60KM) wyposażony w bezobsługowy łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem.
- Automatyczny napinacz hydrauliczny utrzymuje właściwe napięcie, zapewniając niezawodną eksploatację.
Shipping & Delivery
Dostawa
Zlecenia realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Silniki zaburtowe na zamówienie
Polecane Produkty
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT200DXRU
100,100.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 3.5C S
3,950.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji
MFS3.5 to lekki i kompaktowy silnik z czteropunktowym systemem pochłaniania drgań w celu zminimalizowania wibracji. Łatwy w obsłudze. Idealny dla małych łodzi.
Najważniejsze cechy:
- Pełen obrót kierownicy 360゜: Silnik zaburtowy może być obracany w dowolnym kierunku, do 360 stopni, w celu łatwego sterowania wymaganego dla małych łodzi.
- Uchwyt przepustnicy: Sterowanie przepustnicą typu Twist znacznie ułatwia i poprawia komfort sterowania.
- Czteropunktowy system tłumienia: Specjalnie zaprojektowany system tłumienia drgań redukuje wibracje we wszystkich zakresach obrotów.
- Czytelny manometr: Umiejscowienie z boku wskaźnika poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DWS S
6,190.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Obniżony poziom hałasu umożliwiający spokojniejszą jazdę, Anoda ochronna chroni silnik przed elektrolizą, Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzona przez EPA, CARB i UE, Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch, szybszą reakcję przepustnicy, System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika, Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację, Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję, Możliwość poruszania się w płytkiej wodzie, Wskaźnik poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt, Dźwignia zmiany biegów zlokalizowana z przodu silnika znacznie ułatwia zmianę biegów i poprawia komfort jazdy, Uchwyt rumpla został przedłużony do 110mm od poprzedniego, co znacznie poprawia właściwości jezdne, Nowy, większy, wygodniejszy uchwyt do noszenia i trzymania silnika, Zbiornik paliwa został wydłużony, a korek został przeniesiony do przodu, co znacznie ułatwia tankowanie, 12-litrowy zbiornik paliwa + linia paliwowa.
SUZUKI DF20A S
12,200.00 zł
Nowe DF20A to pierwsze na świecie silniki w klasie 20 i 15 KM wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora, który zapewnia łatwy i szybki rozruch, a także niższy poziom emisji zanieczyszczeń i niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu mniejszych elementów masa całkowita DF20A jest mniejsza niż jakiegokolwiek innego 4-suwowego silnika zaburtowego w klasie 20 KM.
SUZUKI DF20AE S
12,890.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Nowe DF20A i DF15A to pierwsze na świecie silniki w klasie 20 i 15 KM wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora, który zapewnia łatwy i szybki rozruch, a także niższy poziom emisji zanieczyszczeń i niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu mniejszych elementów masa całkowita DF20A jest mniejsza niż jakiegokolwiek innego 4-suwowego silnika zaburtowego w klasie 20 KM. Poza tym zastosowanie sprawdzonego układu Suzuki Lean Burn spowodowało, że te silniki są bardzo ekonomiczne i emitują mniej zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.