Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DWS S
6,190.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT225DXRU
105,000.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT200DXRU
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT 200 to doskonale wydajny silnik V6 – 3.6L, charakteryzujący się innowacyjnym systemem przepływu powietrza. Gwarantuje najlepsze osiągi i niskie zużycie paliwa. Dzięki automatycznemu dostosowaniu obrotów do warunków obciążenia, zapewnia niezbędną moc w każdej sytuacji.
Categories: Elektryczny rozruch, Silniki zaburtowe, Silniki zaburtowe Tohatsu, Sterowanie Zdalne
Tags: BFT200, chłodzenie powietrzem, chłodzenie wodne, napęd czterosuwowy, napęd dwusuwowy, Silnik do łódki, silnik do łodzi, Silnik zaburtowy, silnik zaburtwy spalinowy, śruby napędowe, wirnik, żeglarstwo
Description
Zoptymalizowane spalanie
- Wtrysk paliwa PGM-FI ®: kontroluje stosunek paliwa do powietrza, zwiększając wydajność.
- Optymalna moc przy różnych prędkościach.
- Wysoka pojemność skokowa V6: potężny, trwały, oszczędny.
- Dwustopniowa indukcja: optymalizuje przepływ powietrza, zwiększając efektywność spalania.
Zalety
- BLAST® System: Poprawia przyspieszenie przy niskich prędkościach.
- System BLAST wzmacnia moment obrotowy i znacznie poprawia przyspieszenie silnika przy niskich prędkościach.
- Kontroluje szybki przepływ przepustnicy i czas zapłonu silnika.
- Znacznie poprawia tzw. „Hole Shot”.
Pozytywy
- Wysokiej jakości, przyjazny w obsłudze dla użytkownika separator wody.
- Znacznie zredukowane wibracje zapewniają płynniejszą i cichszą jazdę.
- Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzona przez EPA, CARB i UE.
- Modele dostępne ze zdalnym sterowaniem.
Podstawy użytkowania
- ECOmo® System: Lepsza wydajność paliwa.
- ECOmo® to system polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika.
- Umożliwia uzyskanie maksymalnych osiągów w pełnym zakresie obrotów silnika, redukując spalanie o 30% w porównaniu do innych silników w swojej klasie..
Plusy produktu
- Opatentowany, „Double Sealed” wielowarstwowy proces malowania.
- Protektorowa anoda ze stali nierdzewnej.
- Wodoodporne złącza.
- Wszystko to zwiększa ochronę przed korozyjną.
- 4-etapowy system ochrony antykorozyjnej
Shipping & Delivery
Dostawa
Zlecenia realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Silniki zaburtowe na zamówienie
Polecane Produkty
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT250DXRU
107,000.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT250 o mocy 250 KM. Kompaktowy, lekki, łatwy w instalacji. System paliwowy zapewnia efektywność i oszczędność. Cicha praca, precyzyjne sterowanie, inteligentne funkcje. Trwały i niezawodny - idealny do różnych zastosowań morskich. BFT250 to pierwszy silnik, który posiada dwa oddzielne obiegi powietrza.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS3.5CS
4,090.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS5DSS
5,900.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DWS S
6,190.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Obniżony poziom hałasu umożliwiający spokojniejszą jazdę, Anoda ochronna chroni silnik przed elektrolizą, Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzona przez EPA, CARB i UE, Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch, szybszą reakcję przepustnicy, System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika, Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację, Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję, Możliwość poruszania się w płytkiej wodzie, Wskaźnik poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt, Dźwignia zmiany biegów zlokalizowana z przodu silnika znacznie ułatwia zmianę biegów i poprawia komfort jazdy, Uchwyt rumpla został przedłużony do 110mm od poprzedniego, co znacznie poprawia właściwości jezdne, Nowy, większy, wygodniejszy uchwyt do noszenia i trzymania silnika, Zbiornik paliwa został wydłużony, a korek został przeniesiony do przodu, co znacznie ułatwia tankowanie, 12-litrowy zbiornik paliwa + linia paliwowa.
SUZUKI DF20AE S
12,890.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Nowe DF20A i DF15A to pierwsze na świecie silniki w klasie 20 i 15 KM wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora, który zapewnia łatwy i szybki rozruch, a także niższy poziom emisji zanieczyszczeń i niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu mniejszych elementów masa całkowita DF20A jest mniejsza niż jakiegokolwiek innego 4-suwowego silnika zaburtowego w klasie 20 KM. Poza tym zastosowanie sprawdzonego układu Suzuki Lean Burn spowodowało, że te silniki są bardzo ekonomiczne i emitują mniej zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.