Silnik zaburtowy Tohatsu MFS75AETUL
55,000.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 20EL
13,500.00 zł
SUZUKI DF20AE S
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Nowe DF20A i DF15A to pierwsze na świecie silniki w klasie 20 i 15 KM wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora, który zapewnia łatwy i szybki rozruch, a także niższy poziom emisji zanieczyszczeń i niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu mniejszych elementów masa całkowita DF20A jest mniejsza niż jakiegokolwiek innego 4-suwowego silnika zaburtowego w klasie 20 KM. Poza tym zastosowanie sprawdzonego układu Suzuki Lean Burn spowodowało, że te silniki są bardzo ekonomiczne i emitują mniej zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.
Category: Silniki zaburtowe
Tags: DF20A, SUZUKI
Description
- Zalecana wysokość pawęży mm S: 381, L: 508
- Układ rozruchowy: Elektryczny/Ręczny
- Masa silnika kg*1 S: 48.0, L: 49.0
- Rodzaj silnika: OHV
- Układ zasilania: Elektroniczny układ wtrysku paliwa – bezakumulatorowy
- Liczba cylindrów: 2
- Pojemność skokowa cm3: 327
- Średnica x skok tłoka mm: 60.4 x 57
- Moc maks. kW (KM): 14.7 (20)
- Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min: 5,300-6,300
- Sterowanie: Rumpel
- Rozruchowe wzbogacenie mieszanki Pojemność miski olejowej: 1.0 litra
- Zbiornik paliwa: 12 l
- Układ zapłonowy: Tyrystorowy
- Alternator: 12V 12A
- Mocowanie silnika: Zawias
- Sposób trymowania i odchylania: Sterowane ręcznie
- Przełożenie: 2.08:1
- Schemat zmiany biegów: F-N-R
- Wylot spalin: Przez piastę śruby napędowej
- Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego: 7”-12”
Shipping & Delivery
Dostawa
Zlecenia realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Silniki zaburtowe na zamówienie
Polecane Produkty
Silnik zaburtowy Suzuki DF20AR S
13,590.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Modele DF20A zawdzięczają tytuł najlżejszych w swojej klasie całkowitemu przeprojektowaniu części i podzespołów, którego celem było stworzenie możliwie najmniejszych i najlżejszych elementów. W wyniku tych prac Inżynierowie Suzuki zbudowali silnik zaburtowy, który nawet po wyposażeniu go w elektrycznie sterowany układ odchylania waży mniej niż jakikolwiek inny silnik 4-suwowy w klasie 14,7 kW (20 KM).
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 6DS S
6,090.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Obniżony poziom hałasu umożliwiający spokojniejszą jazdę, Anoda ochronna chroni silnik przed elektrolizą, Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzona przez EPA, CARB i UE, Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch, szybszą reakcję przepustnicy, System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika, Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację, Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję, Możliwość poruszania się w płytkiej wodzie, Wskaźnik poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt, Dźwignia zmiany biegów zlokalizowana z przodu silnika znacznie ułatwia zmianę biegów i poprawia komfort jazdy, Uchwyt rumpla został przedłużony do 110mm od poprzedniego, co znacznie poprawia właściwości jezdne, Nowy, większy, wygodniejszy uchwyt do noszenia i trzymania silnika, Zbiornik paliwa został wydłużony, a korek został przeniesiony do przodu, co znacznie ułatwia tankowanie, 12-litrowy zbiornik paliwa + linia paliwowa.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20E EFS
13,990.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20E EFS to mocny i jednocześnie lekki silnik o mocy 20KM, który jest doskonałym wyborem dla wielu żeglarzy. Jego wydajność jest porównywalna z innymi modelami, a dodatkowo charakteryzuje się niskimi kosztami utrzymania, małym zużyciem paliwa oraz trwałością.
Ten model jest dostępny w wielu wariantach, a w opisanej wersji MFS20E EFS posiada następujące cechy:
- Rumpel: Jest to rodzaj systemu wylotowego powietrza, który tłumi hałas podczas pracy silnika, co wpływa na komfort i cichą eksploatację.
- Rozruch elektryczny + ręczny: Silnik jest wyposażony w rozruch elektryczny, co ułatwia jego uruchomienie, a w razie potrzeby jest również możliwy ręczny rozruch.
- Krótka kolumna "S": Oznacza, że silnik ma krótką kolumnę (wahacz), co jest odpowiednie dla małych łodzi pontonowych lub innych typów łodzi, gdzie krótka długość silnika jest preferowana.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS6DSS
6,400.00 zł
Naszym głównym celem przy projektowaniu silnika zaburtowego Tohatsu MFS6 było stworzenie niezawodnego, lekkiego i kompaktowego produktu charakteryzującego markę Tohatsu. Udało się mam zachować podstawowe właściwości, tak cenione przez właścicieli silników Tohatsu, tworząc wydajny 4-suwowy, łatwy do transportu silnik.
SUZUKI DF5A S
5,450.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Zaburtowy, czterosuwowy silnik Suzuki DF 5A S przeznaczony do małych łodzi rekreacyjnych lub służący jako silnik pomocniczy do jachtów żaglowych. Priorytetem w trakcie ich konstruowania było zapewnienie jak najmniejszej masy a jednocześnie jak największej wygody użytkowania. Tak jak we wszystkich konstrukcjach Suzuki, skupiono się również na obniżeniu zużycia paliwa oraz poziomu hałasu. DF 5 S spełnia rygorystyczne normy dotyczące emisji spalin EPA 2006 oraz CARB 3-Star