Silnik zaburtowy Tohatsu MFS30DE S
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS30 to kompaktowa i wydajna jednostka napędowa idealna do łodzi o mniejszych i średnich rozmiarach. Wyposażony w czterosuwowy silnik o pojemności 526 cm³, ten silnik oferuje mocną, ale jednocześnie ekonomiczną pracę.
Categories: Elektryczny rozruch, Ręczny rozruch, Silniki zaburtowe, Silniki zaburtowe Tohatsu, Sterowanie Zdalne
Tags: chłodzenie powietrzem, chłodzenie wodne, mfs25, napęd czterosuwowy, napęd dwusuwowy, Silnik do łódki, silnik do łodzi, Silnik zaburtowy, silnik zaburtwy spalinowy, śruby napędowe, wirnik, żeglarstwo
Description
Zalety
- Zaprojektowany z myślą o sprawdzonej technologii.
- Zaawansowany cross-flow usprawnia funkcjonowanie.
- Filtr oleju w kształcie kanistra, co znacznie ułatwia jego wymianę.
- Większa pojemność zbiornika oleju zapewnia optymalne smarowanie.
- Układ wlotowy ułatwiający ostry start.
- Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzone przez EPA, CARB i UE.
Pozytywy
- Pierwszy w branży bezakumulatorowy, ręczny start EFI 4-suwów.
- Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch.
- Duży alternator i prostownik do lepszego ładowania akumulatora.
- Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika.
- Dźwignię zmiany biegów zamontowana z przodu w celu ułatwienia obsługi.
Dodatkowe informacje
- 6-cio stopniowa regulacja przechyłu*.
- Gas Assisted Tilt.
- Moc TRIM&TILT*.
- Zdalne sterowanie
Podstawy użytkowania
- Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę.
- System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika.
- Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację.
Niezawodność
- Wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochronę przed korozją.
- Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję.
- Plastikowy zbiornik paliwa ze wskaźnikiem poziomu paliwa.
- Aluminiowe śmigło.
- Plastikowy 25-litrowy (6,6 gal) zbiornik paliwa zawiera złączki i przewód paliwowy.
Sygnalizacja i ochrona
- Sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju (akustyczna).
- Sygnalizacja dźwiękowa zabezpieczająca przed przegrzaniem silnika (akustyczna).
- Wyrywka bezpieczeństwa, stanowi ważne zabezpieczenie stosowane standardowo we wszystkich silnikach Tohatsu.
- Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na włączonym biegu.
- Ogranicznik prędkości obrotowej silnika.
Additional information
Producent |
Tohatsu |
---|
About brand
Suzuki Motor Corporation to japońska firma założona w 1909 roku przez Michio Suzuki, która początkowo specjalizowała się w produkcji maszyn tkackich. W ciągu kolejnych lat przedsiębiorstwo dynamicznie się rozwijało, poszerzając swoją działalność o produkcję motocykli, samochodów oraz silników zaburtowych, które stały się jednym z jej kluczowych obszarów działalności.
Silniki zaburtowe Suzuki, znane również jako Suzuki Marine, to synonim niezawodności, innowacji i zaawansowanej technologii. Firma weszła na rynek silników zaburtowych w latach 60. XX wieku, szybko zdobywając uznanie dzięki wysokiej jakości i wydajności swoich produktów. Silniki te są wykorzystywane zarówno przez profesjonalistów, jak i amatorów w różnych aplikacjach wodnych, od małych łodzi rekreacyjnych po większe jednostki komercyjne.
Shipping & Delivery
Dostawa
Zlecenia realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Silniki zaburtowe na zamówienie
Polecane Produkty
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 3.5C S
3,950.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji
MFS3.5 to lekki i kompaktowy silnik z czteropunktowym systemem pochłaniania drgań w celu zminimalizowania wibracji. Łatwy w obsłudze. Idealny dla małych łodzi.
Najważniejsze cechy:
- Pełen obrót kierownicy 360゜: Silnik zaburtowy może być obracany w dowolnym kierunku, do 360 stopni, w celu łatwego sterowania wymaganego dla małych łodzi.
- Uchwyt przepustnicy: Sterowanie przepustnicą typu Twist znacznie ułatwia i poprawia komfort sterowania.
- Czteropunktowy system tłumienia: Specjalnie zaprojektowany system tłumienia drgań redukuje wibracje we wszystkich zakresach obrotów.
- Czytelny manometr: Umiejscowienie z boku wskaźnika poziomu oleju znacznie poprawia jego odczyt.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20E EFS
13,990.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20E EFS to mocny i jednocześnie lekki silnik o mocy 20KM, który jest doskonałym wyborem dla wielu żeglarzy. Jego wydajność jest porównywalna z innymi modelami, a dodatkowo charakteryzuje się niskimi kosztami utrzymania, małym zużyciem paliwa oraz trwałością.
Ten model jest dostępny w wielu wariantach, a w opisanej wersji MFS20E EFS posiada następujące cechy:
- Rumpel: Jest to rodzaj systemu wylotowego powietrza, który tłumi hałas podczas pracy silnika, co wpływa na komfort i cichą eksploatację.
- Rozruch elektryczny + ręczny: Silnik jest wyposażony w rozruch elektryczny, co ułatwia jego uruchomienie, a w razie potrzeby jest również możliwy ręczny rozruch.
- Krótka kolumna "S": Oznacza, że silnik ma krótką kolumnę (wahacz), co jest odpowiednie dla małych łodzi pontonowych lub innych typów łodzi, gdzie krótka długość silnika jest preferowana.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS3.5CS
4,090.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS5DDS
5,800.00 zł
SUZUKI DF20A S
12,200.00 zł
Nowe DF20A to pierwsze na świecie silniki w klasie 20 i 15 KM wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora, który zapewnia łatwy i szybki rozruch, a także niższy poziom emisji zanieczyszczeń i niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu mniejszych elementów masa całkowita DF20A jest mniejsza niż jakiegokolwiek innego 4-suwowego silnika zaburtowego w klasie 20 KM.