Silnik zaburtowy Suzuki DF80ATL
41,500.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF200AT L
70,900.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF115BZG L
Silniki zaburtowe Suzuki DF115/140 to połączenie niezawodności, wydajności i zaawansowanych technologii. Zapewniają wysoki moment obrotowy, efektywność paliwową i cichą pracę dzięki innowacyjnym rozwiązaniom.
Kategorie: Elektryczny rozruch, Silniki zaburtowe, Silniki zaburtowe Suzuki, Sterowanie Zdalne
Tagi: 115km, chłodzenie powietrzem, chłodzenie wodne, napęd czterosuwowy, napęd dwusuwowy, Silnik do łódki, silnik do łodzi, silnik suzuki, Silnik zaburtowy, silnik zaburtwy spalinowy, śruby napędowe, wirnik, żeglarstwo
Opis
Suzuki Selective Rotation
Technologia, która umożliwia przełączanie trybu pracy przekładni oraz wybór kierunku pracy śruby, nawet w większych łodziach napędzanych przez kilka silników zaburtowych. Możliwość wyboru kierunku pracy śruby zwiększa elastyczność i komfort użytkowania.
Suzuki Precision Control
Zaawansowany, komputerowy układ sterowania przepustnicą eliminuje tradycyjne cięgna mechaniczne, co eliminuje tarcie i opór. W połączeniu z systemem Suzuki Lean Burn Control przyczynia się do znacznego ograniczenia zużycia paliwa w różnych warunkach pracy silnika.
Big Block Silnik
Czterocylindrowy rzędowy silnik Suzuki o pojemności 2 867 cm3 generuje imponującą moc 129 kW (175 KM) i 110 kW (150 KM) przy zachowaniu rewelacyjnego przyspieszenia i dużego momentu obrotowego przy niskich obrotach.
Bezkluczykowy System Startowy
Umożliwia łatwy i płynny rozruch silnika oraz działa jak immobilizer, zapewniając lepsze zabezpieczenie przed kradzieżą. Ten nowoczesny system startowy dodaje wygody i bezpieczeństwa podczas użytkowania.
Zaawansowane Technologie
Czujniki detonacji, tlenu i system wykrywania wody w paliwie zapewniają długotrwałą niezawodność. Układ VVT gwarantuje wyższy moment obrotowy w niskich i średnich prędkościach. Wielostopniowy wtrysk powietrza przyczynia się do oszczędnego zużycia paliwa, a rezonator niweluje generowany hałas.
Shipping & Delivery
Dostawa
Zlecenia realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Silniki zaburtowe na zamówienie
Polecane Produkty
Silnik zaburtowy Suzuki 9.9B S
11,500.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF20
6,500.00 zł – 7,000.00 zł
Nowe DF20A i DF15A to pierwsze na świecie silniki w klasie 20 i 15 KM wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora, który zapewnia łatwy i szybki rozruch, a także niższy poziom emisji zanieczyszczeń i niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu mniejszych elementów masa całkowita DF20A jest mniejsza niż jakiegokolwiek innego 4-suwowego silnika zaburtowego w klasie 20 KM. Poza tym zastosowanie sprawdzonego układu Suzuki Lean Burn spowodowało, że te silniki są bardzo ekonomiczne i emitują mniej zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.
Silnik zaburtowy Suzuki DF20AR S
13,590.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Modele DF20A zawdzięczają tytuł najlżejszych w swojej klasie całkowitemu przeprojektowaniu części i podzespołów, którego celem było stworzenie możliwie najmniejszych i najlżejszych elementów. W wyniku tych prac Inżynierowie Suzuki zbudowali silnik zaburtowy, który nawet po wyposażeniu go w elektrycznie sterowany układ odchylania waży mniej niż jakikolwiek inny silnik 4-suwowy w klasie 14,7 kW (20 KM).
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT250DXRU
107,000.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT250 o mocy 250 KM. Kompaktowy, lekki, łatwy w instalacji. System paliwowy zapewnia efektywność i oszczędność. Cicha praca, precyzyjne sterowanie, inteligentne funkcje. Trwały i niezawodny - idealny do różnych zastosowań morskich. BFT250 to pierwszy silnik, który posiada dwa oddzielne obiegi powietrza.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 5DS S
5,380.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Tohatsu 5KM, 4-suw - idealny silnik. Wybierając Tohatsu, masz pewność, że towarzyszy ci na długie lata. MFS 5KM ma przód z dźwignią zmiany biegów, niskie emisje i zużycie paliwa.
Zalety:
- Lekki i kompaktowy
- Sprawdzona technologia
- Mocno obniżony hałas dla spokojnej jazdy
- Anoda ochronna przed elektrolizą
- Bardzo niska emisja spalin (zatwierdzone przez EPA, CARB i UE)
- Cyfrowy system zapłonu dla szybszego rozruchu i reakcji przepustnicy
- System fast-idle ułatwiający sterowanie
- Powiększona średnica koła rozrusznika dla łatwiejszego uruchomienia silnika
- Możliwość poruszania się w płytkiej wodzie
- Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika