Silnik zaburtowy Suzuki DF115BZG X
59,000.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF300BT XX
120,500.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF200Z XX
Silniki zaburtowe Suzuki DF150/175/200 łączą niezawodność, moc i zaawansowane technologie. Zapewniają wysoką wydajność, efektywność paliwową i cichą pracę.
Kategorie: Elektryczny rozruch, Silniki zaburtowe, Silniki zaburtowe Suzuki, Sterowanie Zdalne
Tagi: 200km, chłodzenie powietrzem, chłodzenie wodne, napęd czterosuwowy, napęd dwusuwowy, Silnik do łódki, silnik do łodzi, silnik suzuki, Silnik zaburtowy, silnik zaburtwy spalinowy, śruby napędowe, wirnik, żeglarstwo
Opis
Prosty i Bezpieczny Bezkluczykowy System Startowy
Silnik zaburtowy Suzuki DF200Z XX wyposażony jest w bezkluczykowy system startowy, który zapewnia łatwy i bezpieczny rozruch silnika. Działa także jako immobilizer, chroniąc jednostkę przed kradzieżą, co dodaje wygody i bezpieczeństwa podczas żeglugi.
Układ Pośrednich Kanałów Dolotowych
Specjalnie zaprojektowana komora silnika z układem pośrednich kanałów dolotowych umożliwia lepsze chłodzenie dostarczanego powietrza do długiego kolektora dolotowego. Dzięki czterem zaworom na cylinder oraz dwóm wałkom rozrządu w głowicy (DOHC) ze zmiennymi fazami rozrządu, silnik pracuje płynnie i efektywnie.
Big Block Silnik
Model DF200Z to potężny czterocylindrowy silnik o pojemności 2,9 litra. Zastosowanie wyższego stopnia sprężania gwarantuje imponujące przyspieszenie oraz duży moment obrotowy, nawet przy niskich prędkościach. To idealne rozwiązanie dla osób poszukujących mocy i wydajności.
Zaawansowane Technologie
DF200Z XX jest wyposażony w czujniki detonacji, tlenu oraz system wykrywania wody w paliwie, co zapewnia długotrwałą niezawodność. Układ VVT (Variable Valve Timing) gwarantuje wyższy moment obrotowy w niskich i średnich prędkościach, a wielostopniowy wtrysk powietrza przyczynia się do oszczędnego zużycia paliwa. Rezonator niweluje generowany hałas, co sprawia, że silnik działa cicho i komfortowo.
Suzuki Selective Rotation
Model DF200AP, będący częścią serii DF200, oferuje funkcję Suzuki Selective Rotation, która umożliwia zmianę kierunku pracy śruby między tradycyjnym a przeciwbieżnym trybem. To rozwiązanie zwiększa elastyczność użytkowania, dostosowując się do różnych warunków na wodzie.
Dlaczego warto wybrać silnik zaburtowy Suzuki DF200Z XX?
- Bezkluczykowy system startowy: Zapewnia wygodę i bezpieczeństwo.
- Lepsze chłodzenie: Układ pośrednich kanałów dolotowych poprawia efektywność.
- Moc i wydajność: Czterocylindrowy silnik Big Block o pojemności 2,9 litra.
- Zaawansowane technologie: Czujniki detonacji, tlenu i system wykrywania wody w paliwie.
- Elastyczność użytkowania: Funkcja Suzuki Selective Rotation (w modelu DF200AP).
Silniki zaburtowe Suzuki DF200Z XX to połączenie nowoczesnych technologii, mocy i niezawodności. Idealne rozwiązanie dla wymagających użytkowników, którzy oczekują najwyższej jakości i wydajności od swojej jednostki napędowej.
4o
Informacje dodatkowe
Producent |
Suzuki |
---|
About brand
Suzuki Motor Corporation to japońska firma założona w 1909 roku przez Michio Suzuki, która początkowo specjalizowała się w produkcji maszyn tkackich. W ciągu kolejnych lat przedsiębiorstwo dynamicznie się rozwijało, poszerzając swoją działalność o produkcję motocykli, samochodów oraz silników zaburtowych, które stały się jednym z jej kluczowych obszarów działalności.
Silniki zaburtowe Suzuki, znane również jako Suzuki Marine, to synonim niezawodności, innowacji i zaawansowanej technologii. Firma weszła na rynek silników zaburtowych w latach 60. XX wieku, szybko zdobywając uznanie dzięki wysokiej jakości i wydajności swoich produktów. Silniki te są wykorzystywane zarówno przez profesjonalistów, jak i amatorów w różnych aplikacjach wodnych, od małych łodzi rekreacyjnych po większe jednostki komercyjne.
Shipping & Delivery
Dostawa
Zlecenia realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Silniki zaburtowe na zamówienie
Polecane Produkty
Silnik zaburtowy Suzuki 9.9B S
11,500.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF20
6,500.00 zł – 7,000.00 zł
Nowe DF20A i DF15A to pierwsze na świecie silniki w klasie 20 i 15 KM wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora, który zapewnia łatwy i szybki rozruch, a także niższy poziom emisji zanieczyszczeń i niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu mniejszych elementów masa całkowita DF20A jest mniejsza niż jakiegokolwiek innego 4-suwowego silnika zaburtowego w klasie 20 KM. Poza tym zastosowanie sprawdzonego układu Suzuki Lean Burn spowodowało, że te silniki są bardzo ekonomiczne i emitują mniej zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT225DXRU
105,000.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT250DXRU
107,000.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT250 o mocy 250 KM. Kompaktowy, lekki, łatwy w instalacji. System paliwowy zapewnia efektywność i oszczędność. Cicha praca, precyzyjne sterowanie, inteligentne funkcje. Trwały i niezawodny - idealny do różnych zastosowań morskich. BFT250 to pierwszy silnik, który posiada dwa oddzielne obiegi powietrza.
SUZUKI DF5A S
5,450.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Zaburtowy, czterosuwowy silnik Suzuki DF 5A S przeznaczony do małych łodzi rekreacyjnych lub służący jako silnik pomocniczy do jachtów żaglowych. Priorytetem w trakcie ich konstruowania było zapewnienie jak najmniejszej masy a jednocześnie jak największej wygody użytkowania. Tak jak we wszystkich konstrukcjach Suzuki, skupiono się również na obniżeniu zużycia paliwa oraz poziomu hałasu. DF 5 S spełnia rygorystyczne normy dotyczące emisji spalin EPA 2006 oraz CARB 3-Star