Silnik zaburtowy Suzuki DF115BZG X
59,000.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF300BT XX
120,500.00 zł
Silnik zaburtowy Suzuki DF200T XX
Silniki zaburtowe Suzuki DF150/175/200 łączą niezawodność, moc i zaawansowane technologie. Zapewniają wysoką wydajność, efektywność paliwową i cichą pracę.
Categories: Elektryczny rozruch, Silniki zaburtowe, Silniki zaburtowe Suzuki, Sterowanie Zdalne
Tags: 200km, chłodzenie powietrzem, chłodzenie wodne, napęd czterosuwowy, napęd dwusuwowy, Silnik do łódki, silnik do łodzi, silnik suzuki, Silnik zaburtowy, silnik zaburtwy spalinowy, śruby napędowe, wirnik, żeglarstwo
Description
Prosty i Bezpieczny Bezkluczykowy System Startowy
Silnik zaburtowy Suzuki DF200T XX wyposażony jest w bezkluczykowy system startowy, który zapewnia łatwy i bezpieczny rozruch silnika. Działa również jako immobilizer, chroniąc jednostkę przed kradzieżą, co zwiększa wygodę i bezpieczeństwo podczas żeglugi.
Układ Pośrednich Kanałów Dolotowych
Specjalnie zaprojektowana komora silnika z układem pośrednich kanałów dolotowych umożliwia lepsze chłodzenie dostarczanego powietrza do długiego kolektora dolotowego. Dzięki czterem zaworom na cylinder oraz dwóm wałkom rozrządu w głowicy (DOHC) ze zmiennymi fazami rozrządu, silnik pracuje swobodnie i efektywnie.
Big Block Silnik
Model DF200T to jednostka napędowa stworzona z myślą o mocy i wydajności. Wyposażony w czterocylindrowy silnik o pojemności 2,9 litra i wyższym stopniu sprężania, gwarantuje imponujące przyspieszenie oraz duży moment obrotowy, nawet przy niskich prędkościach. To idealne rozwiązanie dla osób poszukujących mocy i wydajności.
Zaawansowane Technologie
DF200T XX korzysta z zaawansowanych technologii, takich jak czujniki detonacji, tlenu oraz system wykrywania wody w paliwie, które zapewniają długotrwałą niezawodność. Układ VVT (Variable Valve Timing) zapewnia wyższy moment obrotowy w niskich i średnich prędkościach, a wielostopniowy wtrysk powietrza przyczynia się do oszczędnego zużycia paliwa. Dodatkowo, rezonator niweluje generowany hałas, co sprawia, że silnik działa cicho i komfortowo.
Suzuki Selective Rotation
Model DF200T XX oferuje funkcję Suzuki Selective Rotation, która umożliwia zmianę kierunku pracy śruby między tradycyjnym a przeciwbieżnym trybem. To rozwiązanie zwiększa elastyczność użytkowania, dostosowując się do różnych warunków na wodzie.
Dlaczego warto wybrać silnik zaburtowy Suzuki DF200T XX?
- Bezkluczykowy system startowy: Zapewnia wygodę i bezpieczeństwo.
- Lepsze chłodzenie: Układ pośrednich kanałów dolotowych poprawia efektywność.
- Moc i wydajność: Czterocylindrowy silnik Big Block o pojemności 2,9 litra.
- Zaawansowane technologie: Czujniki detonacji, tlenu i system wykrywania wody w paliwie.
- Elastyczność użytkowania: Funkcja Suzuki Selective Rotation.
Silniki zaburtowe Suzuki DF200T XX to połączenie nowoczesnych technologii, mocy i niezawodności. Idealne rozwiązanie dla wymagających użytkowników, którzy oczekują najwyższej jakości i wydajności od swojej jednostki napędowej.
Additional information
Producent |
Suzuki |
---|
About brand
Suzuki Motor Corporation to japońska firma założona w 1909 roku przez Michio Suzuki, która początkowo specjalizowała się w produkcji maszyn tkackich. W ciągu kolejnych lat przedsiębiorstwo dynamicznie się rozwijało, poszerzając swoją działalność o produkcję motocykli, samochodów oraz silników zaburtowych, które stały się jednym z jej kluczowych obszarów działalności.
Silniki zaburtowe Suzuki, znane również jako Suzuki Marine, to synonim niezawodności, innowacji i zaawansowanej technologii. Firma weszła na rynek silników zaburtowych w latach 60. XX wieku, szybko zdobywając uznanie dzięki wysokiej jakości i wydajności swoich produktów. Silniki te są wykorzystywane zarówno przez profesjonalistów, jak i amatorów w różnych aplikacjach wodnych, od małych łodzi rekreacyjnych po większe jednostki komercyjne.
Shipping & Delivery
Dostawa
Zlecenia realizujemy w ciągu 14 dni roboczych
Silniki zaburtowe na zamówienie
Polecane Produkty
Silnik zaburtowy Tohatsu BFT200DXRU
100,100.00 zł
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 5DS S
5,380.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Tohatsu 5KM, 4-suw - idealny silnik. Wybierając Tohatsu, masz pewność, że towarzyszy ci na długie lata. MFS 5KM ma przód z dźwignią zmiany biegów, niskie emisje i zużycie paliwa.
Zalety:
- Lekki i kompaktowy
- Sprawdzona technologia
- Mocno obniżony hałas dla spokojnej jazdy
- Anoda ochronna przed elektrolizą
- Bardzo niska emisja spalin (zatwierdzone przez EPA, CARB i UE)
- Cyfrowy system zapłonu dla szybszego rozruchu i reakcji przepustnicy
- System fast-idle ułatwiający sterowanie
- Powiększona średnica koła rozrusznika dla łatwiejszego uruchomienia silnika
- Możliwość poruszania się w płytkiej wodzie
- Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20E EFS
13,990.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS20E EFS to mocny i jednocześnie lekki silnik o mocy 20KM, który jest doskonałym wyborem dla wielu żeglarzy. Jego wydajność jest porównywalna z innymi modelami, a dodatkowo charakteryzuje się niskimi kosztami utrzymania, małym zużyciem paliwa oraz trwałością.
Ten model jest dostępny w wielu wariantach, a w opisanej wersji MFS20E EFS posiada następujące cechy:
- Rumpel: Jest to rodzaj systemu wylotowego powietrza, który tłumi hałas podczas pracy silnika, co wpływa na komfort i cichą eksploatację.
- Rozruch elektryczny + ręczny: Silnik jest wyposażony w rozruch elektryczny, co ułatwia jego uruchomienie, a w razie potrzeby jest również możliwy ręczny rozruch.
- Krótka kolumna "S": Oznacza, że silnik ma krótką kolumnę (wahacz), co jest odpowiednie dla małych łodzi pontonowych lub innych typów łodzi, gdzie krótka długość silnika jest preferowana.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS3.5CS
4,090.00 zł
SUZUKI DF6A S
5,550.00 zł
Podana cena nie zawiera kosztu wykonania przeglądu zerowego, który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji.
Zaburtowy, czterosuwowy silnik Suzuki DF 6A S przeznaczony do małych łodzi rekreacyjnych lub służący jako silnik pomocniczy do jachtów żaglowych. Priorytetem w trakcie ich konstruowania było zapewnienie jak najmniejszej masy a jednocześnie jak największej wygody użytkowania. Tak jak we wszystkich konstrukcjach Suzuki, skupiono się również na obniżeniu zużycia paliwa oraz poziomu hałasu. DF 5 S spełnia rygorystyczne normy dotyczące emisji spalin EPA 2006 oraz CARB 3-Star.